Gewoon met de motor gaan, als je geluk hebt, heb je wind mee, hahahahahaha.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:47 schreef Salatrel het volgende:
zal ik straks met de trein naar het werk gaan of zekerheidje pakken en gewoon op de motor
Nee.quote:
Nee.quote:
niet echt.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon met de motor gaan, als je geluk hebt, heb je wind mee, hahahahahaha.
Niets gebroken?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt.
Ik leer niets. Afwassen doe ik ook nooit![]()
Ik ben wel al van mn fiets gewaaid vanmorgen
Fietsenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:47 schreef Salatrel het volgende:
zal ik straks met de trein naar het werk gaan of zekerheidje pakken en gewoon op de motor
Heb jij ondertussen al een baan?quote:
nee. Ik had in de gaten dat t niet goed ging, dus stond al half met een voet op de grond. Dank je voor je interesse.quote:
Ken jij hemquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Geraldine en een ex-sjans van me van op m'n 13e wtf.
nasty
Ja is de stiefbroer van m'n beste vriendin op de middelbarequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ken jij hemvond hem wel grappig bij cummen en swallowen
Oeh, was jij degene die meedeed met het MMV-trio?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
nasty
Dat vraag je bijna iedere week, wat lief dat je zo meegaand bentquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij ondertussen al een baan?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, was jij degene die meedeed met het MMV-trio?
Ga gewoon in een kas werken, die staan altijd open voor Polenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat vraag je bijna iedere week, wat lief dat je zo meegaand bentHeb momenteel 2 dingen lopen dus ik hoop dat daar snel wat uit gaat komen.
Doe niet zo cynisch kuthoer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat vraag je bijna iedere week, wat lief dat je zo meegaand bentHeb momenteel 2 dingen lopen dus ik hoop dat daar snel wat uit gaat komen.
in tegenstelling tot de duracell fabriek waar ze maar met 2 polen werkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ga gewoon in een kas werken, die staan altijd open voor Polen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je linker en je rechter been zeker hahahahahahahahaha
Alleen eerste zin was beetje cynisch hoor schatje. En wat liefquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo cynisch kuthoer.
Maar ik hoop het ook voor je.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in tegenstelling tot de duracell fabriek waar ze maar met 2 polen werken
Hnggggggg Geraldinequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
nasty
Mij wel, Janniequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt.
Ik leer niets. Afwassen doe ik ook nooit![]()
Ik ben wel al van mn fiets gewaaid vanmorgen
Al interesseert jullie dat niks.
Hahahaquote:
Aqua planing zekerquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:47 schreef Salatrel het volgende:
dat vind ik liefquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hnggggggg Geraldine
[..]
Mij wel, Jannie
godsamme vas, dan lees ik leest nootjes liever je hele levensverhaalquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
poep plas sperma in je anus platjes gonnoroe herpes genitalis
misschien was dat wel de samenvattingquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
godsamme vas, dan lees ik liever je hele levensverhaal
Weer 'ik' hequote:Op maandag 28 oktober 2013 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
godsamme vas, dan lees ik liever je hele levensverhaal
quote:
Doe normal :squote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
poep plas sperma in je anus platjes gonnoroe herpes genitalis
Excuses aanvaardquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, het spijt me.
Ik pas het even aan.
Goed zoquote:
Hahaha.quote:
zwanger op m'n 12e, baby eruitgeschopt door m'n Marokkaanse vriend van 18 en toen interne bloedingen waarbij de baarmoeder eruit moest en nu ben ik onvruchtbaar rip.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed zonu wil ik idd het levensverhaal van vas.
ib4:
gevonden in een greppel soort van opgevoed en losgelaten op internet.
Je moet niksquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:16 schreef Chloroform het volgende:
Hey Vas. Ik moet zeker een nieuwe Bonuskaart aanvragen binnenkort omdat jullie nu die nieuwe shizzle allemaal hebben?
Vragen ze gewoon aan de kassa, of je die al hebt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:16 schreef Chloroform het volgende:
Hey Vas. Ik moet zeker een nieuwe Bonuskaart aanvragen binnenkort omdat jullie nu die nieuwe shizzle allemaal hebben?
Ik moet mijn vuist in jouw oog planten als je zo doorgaat.quote:
Volgens mij mis ik nog delenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zwanger op m'n 12e, baby eruitgeschopt door m'n Marokkaanse vriend van 18 en toen interne bloedingen waarbij de baarmoeder eruit moest en nu ben ik onvruchtbaar rip.
dat is een periode van hooguit een paar maanden, waar is de rest van je leven?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zwanger op m'n 12e, baby eruitgeschopt door m'n Marokkaanse vriend van 18 en toen interne bloedingen waarbij de baarmoeder eruit moest en nu ben ik onvruchtbaar rip.
Moet ik het krukje alweer uit de kast halen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet mijn vuist in jouw oog planten als je zo doorgaat.
quote:
Ben ik vergeten, komt door het blowenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is een periode van hooguit een paar maanden, waar is de rest van je leven?
Doe niet zo lullig. Kleine mensen zijn ook mensen. Met gevoel en emoties.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet ik het krukje alweer uit de kast halen?
ze zijn in sommige winkels al op zelfsquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vragen ze gewoon aan de kassa, of je die al hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |