ik haalde altijd me wiet bij een dealer (nu gestopt) maar dat was ook goedkoperquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:49 schreef deadprez het volgende:
Doen mensen dat echt? Met stukjes joint snap ik het wel, maar dat is ook nasty, maar met peuken?_
niet geprobeerd en dat ga ik ook niet doen... bah bah bahquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:50 schreef Woelwater het volgende:
Bukshag van de straat roken is nóg smeriger.
deels snap ik het wel... rook verslaving is wel een moeilijke verslavingquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:51 schreef Tchock het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen die niet in een enorme financiële crisis zitten dat doen. Het is bovendien ook nog extreem ongezond.
Als je het direct daarna doet is het nog niet zo erg hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:01 schreef deadly_kiss het volgende:
Gadverdamme. Toen ik nog rookte en ik moest na 3 hijsjes mn peuk uitmaken ergens voor, dan stak ik hem daarna nieteens meer opnieuw aan! Peuken opnieuw aansteken smaakt echt goor...bah!
Jawel, er zit dan een gore brandsmaak aan de filter ofzo.. smaakt vies.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:02 schreef aequus het volgende:
[..]
Als je het direct daarna doet is het nog niet zo erg hoor
Brandsmaak aan de filter?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:04 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Jawel, er zit dan een gore brandsmaak aan de filter ofzo.. smaakt vies.
Ik heb jarenlang een kameraad gehad (ex kamer medebewoner) die als hij bij mij op bezoek wilde komen dat ik de peuken voor hem moest bewaren, dan pluiste hij de peuken uit en omdat hij geen vloeitjes had gebruikte hij maar krantenpapier. Met gevolg dat hij op 49 jarige leeftijd an jawel hoor..longkanker is doodgegaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:51 schreef Tchock het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen die niet in een enorme financiële crisis zitten dat doen. Het is bovendien ook nog extreem ongezond.
Nou ja, het blijft een kans. Je kameraad kan ook geheel rookvrij aan longkanker zijn overleden voor hij vijftig wasquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:50 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang een kameraad gehad (ex kamer medebewoner) die als hij bij mij op bezoek wilde komen dat ik de peuken voor hem moest bewaren, dan pluiste hij de peuken uit en omdat hij geen vloeitjes had gebruikte hij maar krantenpapier. Met gevolg dat hij op 49 jarige leeftijd an jawel hoor..longkanker is doodgegaan.
Sindsdien wil ik mijn woning geheel rookvrij hebben en wl ik onder geen beding hebben dat bezoek bij mij thuis gaat roken.
Wel grappig dat ze dan net bij jou over de vloer komenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:29 schreef Toradora het volgende:
Ving hem regelmatig 's nachts op en dan zat ik toe te kijken hoe hij mijn huge-ass asbak leeg peuterde door alle shagstukjes en peukstukjes en jointjes open te maken. Dat in een grote rijstevloei of 2 te draaien en af en toe aansteken zodat hij nicotine had.
Dus ja, die mensen zijn er, maar dan moet je dus wel echt laag tegen de grond staan(op dat moment) en echt echt echt verslaafd zijn.
Is al flink wat jaren geleden inmiddels. Ik ben altijd al het type geweest dat mensen wilt helpen, en als ze geen onderdak hebben kan ik echt NIET over mn hart verkrijgen ze buiten te laten staan. En ik kreeg 3000 euro van hem, dus te vriend houden is dan ook wel handig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:31 schreef GJonline het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze dan net bij jou over de vloer komen
Mmm, dit niet...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:35 schreef NiGeLaToR het volgende:
Verslaafden doen ook alles voor hun 'fix'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |