abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 oktober 2000 @ 19:27:31 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_386258
Wat vond je van de uitzending ?

Gaat Robin te ver met Dees af te zeiken ?

Enne zal Kimmie dan toch iets van Georgie willen ?

Alles van de uitzending van vandaag kan hier weer gepost worden.

I'm getting too old for this....
  maandag 9 oktober 2000 @ 19:35:43 #2
6332 Harrie20
'The man', volgens d
pi_386269
Ik vond niet echt dat er veel in de uitzending gebeurde vandaag.
Dat ze aan het begin van de uitzending de "X-Files" immiteerde vond ik wel grappig, het gaf ook wel aan hoe simpel sommige van die gatsen zijn, wat ik wel cool vind, zelf ben ik namelijk ook tamelijk simpel ingesteld, qua humor zeg maar
Ik vind zeker niet dat Robin te ver gaat met het afzeiken van Dezeuree. Zo vond ik dat gezeik over die klok laatst (toen Dezeuree niet wilde weten hoe laat het was) erg sad van Dezeuree. Wat boeit het nou dat ze weet hoe laat het is!!!! En dan ook nog tegen alle bewoners afzonderlijk erover gaan zeiken! Stomme doos als je het aan mij vraagt hoor!
En of Kim en Georgie ooit nog iets gaan doen? Ik weet het niet hoor. Als ze allebei tot het eind in het huis zitten verwacht ik wel dat er nog iets gebeurd. Op een gegeven moment zullen ze er ook wel schijt aan hebben verwacht ik. Blijven volgen dus!
"Honger, da's het ergste wat er is!"
pi_386272
Vond Koos wel leuk te roddelmutsen

(sorry Havoc,dubbel topic, had die van jou niet zo snel gezien )

Moderator maandag 9 oktober 2000 @ 20:05:40 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_386312
Misschien dat ik door de saaiheid van de afgelopen tijd snel tevreden ben, maar ik vond dit echt een grappige uitzending. Eerst x-files, en toen de twee roddeltantes Robin en Koos die Annet heeeelemaal afmaken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † maandag 9 oktober 2000 @ 20:18:55 #5
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_386330
Ik had het gevoel dat Georgie Koos zat te voeren om impopulaire uitspraken te laten doen en ze dan ook nog eens herhalen tegen Annet.

Koos ging er lekker op in ook.

The future is after you
  maandag 9 oktober 2000 @ 20:23:07 #6
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_386335
Koos was weer lekker bezig . Alleen lijkt 't de laatste tijd wel, alsof die steeds moeilijker uit z'n woorden kan komen. Of ik zal nog steeds niet gewend zijn, aan z'n manier van praten? Ik moest 'm in ieder geval wel gelijk geven, wat betreft Anet(te), die ziet er echt ordi uit!
BURP!!! Sprak ze teder...
  maandag 9 oktober 2000 @ 20:30:00 #7
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_386351
quote:
Op 09 oktober 2000 20:23 schreef DaMan het volgende:
Ik moest 'm in ieder geval wel gelijk geven, wat betreft Anet(te), die ziet er echt ordi uit!
Ik vind Koos dus echt de laatste in dat huis die commentaar zou mogen geven op het uiterlijk van een ander.
Hij loopt de hele dag rond met zo'n schurftig baardje boven slobberkleren en dan modeadviezen gaan geven voor een ander. Belachelijk.
We never listen. . .when we are eager to speak. . .
  maandag 9 oktober 2000 @ 20:33:37 #8
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_386358
quote:
Op 09 oktober 2000 20:30 schreef Sweetheart het volgende:
Ik vind Koos dus echt de laatste in dat huis die commentaar zou mogen geven op het uiterlijk van een ander.
Hij loopt de hele dag rond met zo'n schurftig baardje boven slobberkleren en dan modeadviezen gaan geven voor een ander. Belachelijk.
Maar Koos moet toch 't truckers-imago hoog houden? Alleen mist die nog 'n pakje zware van Nelle in z'n borstzak!
BURP!!! Sprak ze teder...
pi_386386
Ik krijg al van het begin af aan , als ik Annet zie, visioenen over een grote heggeschaar die in één keer die dooie bos stro er af haalt. Grappig dat Koos daar ook last van heeft.
Ik vond het van Robin wel een beetje fout dat ie het vehaal zonder Koos erbij aan Annet ging vertellen. Ze reageerde daardoor wel een beetje heftig dat Koos ook haar type helemaal niet was. Gelukkig kwam Koos tijdig in z'n onderbroekja voorbij.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_386798
quote:
Op 09 oktober 2000 20:47 schreef fashionably_late het volgende:
Ik krijg al van het begin af aan , als ik Annet zie, visioenen over een grote heggeschaar die in één keer die dooie bos stro er af haalt. Grappig dat Koos daar ook last van heeft.
Was dit soms wat je voor ogen had?
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 10:24:13 #11
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_387064
Wie bedoelde Hieke nu, toen ze het had over iemand die liever delegeert dan zelf aanpakt?
Ferdi?
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 11:26:39 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_387166
Volgens mij K.O.O.S.
Die doet toch helemaal niets.
Kan me zo voorstellen dat hij het was.
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 11:39:01 #13
3498 Barb
Graduated Fool
pi_387184
quote:
Op 09 oktober 2000 20:18 schreef otaku-san het volgende:
Ik had het gevoel dat Georgie Koos zat te voeren
Robin
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 11:41:44 #14
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_387193
JA, Hieke doelt op Robin!
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 12:14:21 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_387263
quote:
Op 10 oktober 2000 11:41 schreef Niques het volgende:
JA, Hieke doelt op Robin!
Waar baseer je dat dan op?
pi_387290
nog even over dat delegeren, Annet wist niet eens wat delegeren betekende, dat was al in het begin van het gesprek duidelijk. Om niet al te dom over te komen vroeg ze aan Hieke "dat ligt eraan wat je met delegeren bedoelt". Ook geen doos man!

Robin had vind ik ook ff moeten wachten tot Koos erbij was.

Was idd een leuke aflevering, ook met die platjes

eh Beau.....ben je daar nog?
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 12:44:26 #17
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_387293
quote:
Op 10 oktober 2000 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Waar baseer je dat dan op?
Ik heb meerdere malen op de streams gezien hoe Robin aan het 'commanderen' was en zich overal mee bemoeide.
Dàt moet nog gebeuren, dìt moet je op deze manier doen, dàt doe je verkeerd, doe jij dit even, ga jij even dat doen...etcetra...

Koos is iig niet de persoon die delegeert en Georgie en Ferdi doen hun klusjes tussen het lol maken door. Zij bemoeien zich niet met de anderen, wat dat betreft. Dan blijft dus Robin over en meegenomen wat ik allemaal heb gezien en gehoord ga ik ervanuit dat het Robin is.

Vandaar dus... "Hieke bedoelt Robin"

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 10-10-2000 12:45]

dinsdag 10 oktober 2000 @ 13:05:33 #18
3498 Barb
Graduated Fool
pi_387325
Ik denk dat je gelijk hebt Niques, dacht het zelf ook al. Enige die ik kon bedenken qua delegeren was verder Bianca, en dat klopt niet, want die steekt zelf nogal de handen uit de mouwen.

Was het niet Robin die Desiree een tijdje terug naar de groententuin commandeerde?

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 13:35:30 #19
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_387372
quote:
Op 10 oktober 2000 13:05 schreef Barb het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt Niques, dacht het zelf ook al. Enige die ik kon bedenken qua delegeren was verder Bianca, en dat klopt niet, want die steekt zelf nogal de handen uit de mouwen.
Hieke zei ook dat ze het over een van de mannen had, dus Bianca valt ziz af

Was het niet Robin die Desiree een tijdje terug naar de groententuin commandeerde?
Klopt, hij was het luieren zat van haar, zei hij. Desiree zei dat ze niets kon doen en toen wees hij haar op de tuin en zocht uit hoe en wat in het BB-boek

dinsdag 10 oktober 2000 @ 14:26:34 #20
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_387448
Ik weet het niet hoor. Volgens mij pakt Robin ook veel zelf aan. Ik dacht ook dat Hieke Robin wel mocht. Daarom dacht ik dat ze misschien Ferdi bedoelde.
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 14:46:44 #21
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_387479
Als je delegeert, kun je dan zelf niet aanpakken?
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 16:13:36 #22
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_387663
quote:
Op 10 oktober 2000 14:46 schreef Niques het volgende:
Als je delegeert, kun je dan zelf niet aanpakken?
Jawel, maar Hieke impliceerde met haar opmerking dat diegene over wie ze had, zelf niet aanpakte.

En over die geschiedenis met Desiree in de tuin kan haar opmerking natuurlijk helemaal niet gaan. Ten eerste was Hieke daar niet bij. Ten tweede was Robin niet aan het delegeren, maar aan het opvoeden, en aan het hof maken (in twee betekenissen). Ten derde ging hij vervolgens zelf in de weer.

Het moet over recent gedrag gaan, maar het gaat blijkbaar over iets dat niet op tv of streams is geweest.

dinsdag 10 oktober 2000 @ 16:35:34 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_387719
quote:
Op 10 oktober 2000 12:44 schreef Niques het volgende:
Ik heb meerdere malen op de streams gezien hoe Robin aan het 'commanderen' was en zich overal mee bemoeide.
Dàt moet nog gebeuren, dìt moet je op deze manier doen, dàt doe je verkeerd, doe jij dit even, ga jij even dat doen...etcetra...
Ja, dit klinkt idd best wel herkenbaar.
Overigens geloof ik ook dat Hieke het woord delegeren een beetje verkeerd gebruikte. Volgens mij bedoelde ze 'commanderen'.
Delegeren is nl. volgens mij taken verdelen en er zelf ook aan mee werken.
Commanderen is... nou ja, dat hoef ik volgens mij niet uit te leggen.
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 16:45:07 #24
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_387745
Delegeren is het overdragen van taken en verantwoordelijkheden, waarbij je zelf de eindverantwoordelijkheid blijft behouden.

Dit woord wordt op vele manieren gebruikt, en dient dan afgestemd te worden op de betreffende partij(en).

Het komt goed.... En anders maar niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')