Gaat Robin te ver met Dees af te zeiken ?
Enne zal Kimmie dan toch iets van Georgie willen ?
Alles van de uitzending van vandaag kan hier weer gepost worden.
Koos ging er lekker op in ook.
quote:Ik vind Koos dus echt de laatste in dat huis die commentaar zou mogen geven op het uiterlijk van een ander.
Op 09 oktober 2000 20:23 schreef DaMan het volgende:
Ik moest 'm in ieder geval wel gelijk geven, wat betreft Anet(te), die ziet er echt ordi uit!
quote:Maar Koos moet toch 't truckers-imago hoog houden?
Op 09 oktober 2000 20:30 schreef Sweetheart het volgende:
Ik vind Koos dus echt de laatste in dat huis die commentaar zou mogen geven op het uiterlijk van een ander.
Hij loopt de hele dag rond met zo'n schurftig baardje boven slobberkleren en dan modeadviezen gaan geven voor een ander. Belachelijk.
quote:Was dit soms wat je voor ogen had?
Op 09 oktober 2000 20:47 schreef fashionably_late het volgende:
Ik krijg al van het begin af aan , als ik Annet zie, visioenen over een grote heggeschaar die in één keer die dooie bos stro er af haalt. Grappig dat Koos daar ook last van heeft.
quote:Robin
Op 09 oktober 2000 20:18 schreef otaku-san het volgende:
Ik had het gevoel dat Georgie Koos zat te voeren
quote:Waar baseer je dat dan op?
Op 10 oktober 2000 11:41 schreef Niques het volgende:
JA, Hieke doelt op Robin!
Robin had vind ik ook ff moeten wachten tot Koos erbij was.
Was idd een leuke aflevering, ook met die platjes
quote:Ik heb meerdere malen op de streams gezien hoe Robin aan het 'commanderen' was en zich overal mee bemoeide.
Op 10 oktober 2000 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Waar baseer je dat dan op?
Koos is iig niet de persoon die delegeert en Georgie en Ferdi doen hun klusjes tussen het lol maken door. Zij bemoeien zich niet met de anderen, wat dat betreft. Dan blijft dus Robin over en meegenomen wat ik allemaal heb gezien en gehoord ga ik ervanuit dat het Robin is.
Vandaar dus... "Hieke bedoelt Robin"
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 10-10-2000 12:45]
Was het niet Robin die Desiree een tijdje terug naar de groententuin commandeerde?
quote:
Op 10 oktober 2000 13:05 schreef Barb het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt Niques, dacht het zelf ook al. Enige die ik kon bedenken qua delegeren was verder Bianca, en dat klopt niet, want die steekt zelf nogal de handen uit de mouwen.
Hieke zei ook dat ze het over een van de mannen had, dus Bianca valt ziz afWas het niet Robin die Desiree een tijdje terug naar de groententuin commandeerde?
Klopt, hij was het luieren zat van haar, zei hij. Desiree zei dat ze niets kon doen en toen wees hij haar op de tuin en zocht uit hoe en wat in het BB-boek
quote:Jawel, maar Hieke impliceerde met haar opmerking dat diegene over wie ze had, zelf niet aanpakte.
Op 10 oktober 2000 14:46 schreef Niques het volgende:
Als je delegeert, kun je dan zelf niet aanpakken?
En over die geschiedenis met Desiree in de tuin kan haar opmerking natuurlijk helemaal niet gaan. Ten eerste was Hieke daar niet bij. Ten tweede was Robin niet aan het delegeren, maar aan het opvoeden, en aan het hof maken (in twee betekenissen). Ten derde ging hij vervolgens zelf in de weer.
Het moet over recent gedrag gaan, maar het gaat blijkbaar over iets dat niet op tv of streams is geweest.
quote:Ja, dit klinkt idd best wel herkenbaar.
Op 10 oktober 2000 12:44 schreef Niques het volgende:
Ik heb meerdere malen op de streams gezien hoe Robin aan het 'commanderen' was en zich overal mee bemoeide.
Dàt moet nog gebeuren, dìt moet je op deze manier doen, dàt doe je verkeerd, doe jij dit even, ga jij even dat doen...etcetra...
Dit woord wordt op vele manieren gebruikt, en dient dan afgestemd te worden op de betreffende partij(en).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |