Zou wel mooi zijn, maar ik ben bang dat hij dat niet meer kan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:29 schreef komrad het volgende:
Ik hoop trouwens echt dat Jeremy het nog gaat redden en een Dan Jensentje doet in Sotchi
ik ook maar hoop doet levenquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, maar ik ben bang dat hij dat niet meer kan.
Effe met Horner bellen, dan komt het wel goed.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, maar ik ben bang dat hij dat niet meer kan.
Tsja, hij is wel jaren ouder dan Jansen toen was... Z'n tijden werden wel snel beter, maar goed, de concurrentie in Canada is ook behoorlijk en op dit moment is ie nog steeds te traag.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:29 schreef komrad het volgende:
Ik hoop trouwens echt dat Jeremy het nog gaat redden en een Dan Jensentje doet in Sotchi
zouden ze bij 1 andere schaatsbond een prestatiematrix gebruikenquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:35 schreef Montov het volgende:
Hospes is weer ideaal voor de max 10 mannen die naar Sochi mogen gaan.
Schijnt dat die zo elk jaar poseertquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:36 schreef snellejelle het volgende:
Die voorstelfoto van Poutala gebruiken ze ook al drie jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |