Herbert gaat nooit meer iets worden. Hopelijk zit hier wel ontwikkeling inquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Honderd keer liever Herbert dan dit
Nu doen er ook 12 man mee die 34:50 of sneller hebben staan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat er een paar jaar geleden 12 deelnemers waren die allemaal een PR van 34.50 of sneller hadden
34.6+ zijn nu eigenlijk gewoon wat matige tijden. Goed teken.
Dat gat is nog wel groot...Wotherspoon paar keer dichtbij, maar verder is Lee de eerste dan met 34.20, twee tienden is wel veelquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]. Viel me vanmorgen ook al op. Betekent denk ik ook dat we toch snel eens door de 34 moeten.
Ja, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nu doen er ook 12 man mee die 34:50 of sneller hebben staan.
http://livemanager.eurovision.edgesuite.net/isu/site/index.htmlquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Honderd keer liever Herbert dan dit
Hersman moest gewoon doorgaan, die deed het uitstekend
Zou wel mooi zijn, maar ik ben bang dat hij dat niet meer kan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:29 schreef komrad het volgende:
Ik hoop trouwens echt dat Jeremy het nog gaat redden en een Dan Jensentje doet in Sotchi
ik ook maar hoop doet levenquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, maar ik ben bang dat hij dat niet meer kan.
Effe met Horner bellen, dan komt het wel goed.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, maar ik ben bang dat hij dat niet meer kan.
Tsja, hij is wel jaren ouder dan Jansen toen was... Z'n tijden werden wel snel beter, maar goed, de concurrentie in Canada is ook behoorlijk en op dit moment is ie nog steeds te traag.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:29 schreef komrad het volgende:
Ik hoop trouwens echt dat Jeremy het nog gaat redden en een Dan Jensentje doet in Sotchi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |