Dat doet Hersman altijd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:10 schreef danos het volgende:
Herbert had nu wel weer even uitgelegd dat de luchtcirculatie nu stil komt te staan
En we hadden ongetwijfeld op de hoogte geweest van de plaatselijke historische gebouwen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:10 schreef danos het volgende:
Herbert had nu wel weer even uitgelegd dat de luchtcirculatie nu stil komt te staan
Ik verwacht niks van Oenema. Die heeft zo'n rotvoorbereiding op het seizoen gehad.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:11 schreef Pedroso het volgende:
7e rit Oenema, ben benieuwd wat er mogelijk is op dit ijs.
Opening onder de 10,00?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:11 schreef Pedroso het volgende:
7e rit Oenema, ben benieuwd wat er mogelijk is op dit ijs.
Heb helemaal een zwak gekregen voor Oenema na dat interview 2 weken terug.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik verwacht niks van Oenema. Die heeft zo'n rotvoorbereiding op het seizoen gehad.
Goed gezien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik verwacht niks van Oenema. Die heeft zo'n rotvoorbereiding op het seizoen gehad.
Ja dat was echt een heftig interview. Nu kan ze zich wel helemaal richten op de OS misschien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb helemaal een zwak gekregen voor Oenema na dat interview 2 weken terug.
Het is ook glad, dus wel gepastquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:19 schreef heywoodu het volgende:
Die alarmstrepen op de armen en benen van Duitsland
Lijkt wel een olievlag uit de autosport
quote:
Daar kan Lee morgen wel heel erg dichtbij komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |