Idd damn irritantquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:04 schreef Pedroso het volgende:
Nu wel met alleen NL commentaar, alleen loopt het geluid voorTijd is al bekend voordat ze moeten finishen.
Ja, dit is matigquote:
Ja doet die best netjes, zie je niet vaak. Ik zie Ducrot niet zo in zijn eentje commentaar geven bij wielrennen.quote:
http://livemanager.eurovision.edgesuite.net/isu/site/index.htmlquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:06 schreef heywoodu het volgende:
Iemand een link naar de ISU stream? Commentaar is ook niks zo als het zover voorloopt
Dat doet Hersman altijd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:10 schreef danos het volgende:
Herbert had nu wel weer even uitgelegd dat de luchtcirculatie nu stil komt te staan
En we hadden ongetwijfeld op de hoogte geweest van de plaatselijke historische gebouwen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:10 schreef danos het volgende:
Herbert had nu wel weer even uitgelegd dat de luchtcirculatie nu stil komt te staan
Ik verwacht niks van Oenema. Die heeft zo'n rotvoorbereiding op het seizoen gehad.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:11 schreef Pedroso het volgende:
7e rit Oenema, ben benieuwd wat er mogelijk is op dit ijs.
Opening onder de 10,00?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:11 schreef Pedroso het volgende:
7e rit Oenema, ben benieuwd wat er mogelijk is op dit ijs.
Heb helemaal een zwak gekregen voor Oenema na dat interview 2 weken terug.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik verwacht niks van Oenema. Die heeft zo'n rotvoorbereiding op het seizoen gehad.
Goed gezien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik verwacht niks van Oenema. Die heeft zo'n rotvoorbereiding op het seizoen gehad.
Ja dat was echt een heftig interview. Nu kan ze zich wel helemaal richten op de OS misschien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb helemaal een zwak gekregen voor Oenema na dat interview 2 weken terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |