Maar wel zoet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mag wel hopen dat die Stuart niet eindigt met zijn buurvrouw, dat zou nogal voorspelbaar zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:33 schreef FL_Freak het volgende:
Episode 1 t/m 4 gezien. Prachtig hoe ze plaatsvervangende schaamte er goed in kunnen stoppen. Kon soms gewoon niet kijken![]()
Voor vandaag staat Afl 5 op de planning.
Ik heb trouwens wel het idee:Ja dat zou wel simpel zijn, maar het is HBO, dus laten we hopen van niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was idd qua verhaal en acteren de beste aflevering. Niet zo voorspelbaar.quote:Op zondag 24 november 2013 00:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mja, de beste aflevering was met voorsprong de aflevering waar hij met die bouwvakkers naar een club ging.
Wat? Serieus? Dit was de enige leuke nieuwkomer op comedy gebied!quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:59 schreef Splutje het volgende:
Top serieWel echt puur door Stephen Merchant, maar toch. Jammer dat het alweer gecanceld is
En kutseries door laten kabbelen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:23 schreef FL_Freak het volgende:
Ik haat het als ze series cancellen
Echt heel kut inderdaad, vond het echt genieten die acht afleveringenquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:22 schreef JDx het volgende:
[..]
Wat? Serieus? Dit was de enige leuke nieuwkomer op comedy gebied!
Ik had zelfs meer afleveringen verwacht volgend seizoen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:21 schreef Splutje het volgende:
[..]
Echt heel kut inderdaad, vond het echt genieten die acht afleveringen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |