SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
patat op pizzaquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Lijkt mij best lekker eigenlijk![]()
![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Lijkt mij best lekker eigenlijk
haters gonna hatequote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Tuurlijk, maar gebrek aan kwaliteit om dit gewoon te winnen. Zoveel kansen die gemist worden en het laatste halfuur constant de lange bal spelen, 0,0 creativiteitquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:29 schreef GekkeGerrit- het volgende: [..] Feyenoord heeft op elke positie een betere voetballer dan Heracles. Stelletje slapjanussen zijn het gewoon.
![]()
Bizarre shitquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kapsalon Pizza (NIEUW!)
Tomatensaus, mozzarella met daaroverheen friet en vlees (naar eigen keuze). Geleverd met dagverse groente salade
Friet op een pizza...met gratis potje obesitas erbij.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ach ja, het zal vast een combinatie zijn van tweeën.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar gebrek aan kwaliteit om dit gewoon te winnen. Zoveel kansen die gemist worden en het laatste halfuur constant de lange bal spelen, 0,0 creativiteit
Volgens mij heeft Immers echt geen enkele bal in de voeten van een medespeler gespeeld vandaag, gewoon geen enkele. Nelom mag ook optyfen. Maar ja, iedereen was gewoon slecht vandaag.
Pelle.
Feyenoord Rotterdam![]()
HSV 2-0Die keeper
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
dat wel jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bizarre shit
Friet op een pizza...met gratis potje obesitas erbij.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Vraag niet hoe, maar op een of andere manier is het gelukt om die drie in een 'fatsoenlijk' team te krijgen.
Jammer van die pauper op de linker CDM. Misschien dat ik daar wel gewoon die CAM Rafinha neerplemp.
Opinies?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
twitter:Catenaccio twitterde op zondag 27-10-2013 om 16:34:06Oeps, correctie bij de vorige tweet. Ook Pasveer leed minder balverlies (20x) dan Immers (21x). reageer retweet
![]()
![]()
Ik weet het niet precies, maar de 2-0 viel snel dus verwachtte wel nog 2 goalsquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:38 schreef ThadCastle het volgende:
Iwan wat waren de odds op Zagreb > 3,5 dan?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Is wel een competitie (with all do respect) waar ik niet geloof dat het allemaal clean isquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar de 2-0 viel snel dus verwachtte wel nog 2 goals![]()
![]()
AZ.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Kapsalon Pizza is echt fucking nice. Heb het een half jaar geleden voor het eerst geprobeerd, en dat vult echt goed.Hele dag geen honger meer.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Jawel, tegenstander is dit seizoen naar 1e divisie gepromoveerd. Dinamo speelde goed tegen PSV, en 1 doelpunt was afgekeurd dat niet buitenspel wasquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is wel een competitie (with all do respect) waar ik niet geloof dat het allemaal clean is
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |