abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 oktober 2013 @ 14:52:17 #1
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_132617861
Geachte FOK!vrienden,

It's Britney Bitch.

Gisteravond rond 19:08 bevond ik mijzelf op Den Haag Centraal. Ik was gehuld in mijn nieuwe outfit. Ik zal namelijk naar een exclusief feest gaan in Amsterdam.
Ik had mijn nieuwste Armani Jeans leren broek aan. Met mijn Givenchy witte blouse en mijn creme kleurige lederen jacket van Diesel met om mijn outfit af te maken een set pumps van Michael Kors. Niet al te goedkoop dus zoals je leest. Ik had mijn nieuwe armband om met zwarte diamanten. Mijn haar zag er glanzend uit en mijn make up zag erruit alsof ik een fotoshoot had voor Elite models. Kortom ik zag er goed uit. Veel mensen keken mij na vol afgunst en bewondering.

Omdat mijn trein pas over een kwartier zal vertrekken keek ik eerst is even wat rond op het station. Ik liep een rondje ik kwam langs de Kios,Bruna,starbucks en Ah to go. Ik bedacht dat ik nog sigaretten nodig had en liep dus even naar binnen bij de go. Ik bestelde een pakje marlboro light, maar de niet al te slimme medewerker pakte Click Light. Ik liet de licht getinte jongen het afrekenen en zei daarna :

"Meneer IK vroeg Marlboro Light"
medewerker :"Nee hoor u zei Click"
Ik :" Ben je achterlijk ofzo ik zei light"
medewerker :*Mopperend* "Oh juist ja"

Vervolgens ruilde hij het pakje om.

Ik liep weer naar buiten en stak een sigaret op. Rustig stond ik te roken en naar mijn muziek te luisteren, het nummer :"Lolly" van JB ruisde door mijn beats by dr dre.

Maargoed, oppeens zag ik 3 NS medewerkers op mijn afrennen. Eentje was kaal. De andere had een opgeschoren kapselet snor en baardje en de laatste had achterover gekamd haar. Ik deed mijn koptelefoon af en hoorde de,de kale schreeuwen " NIET ROKEN MEVROUW". Natuurlijk had ik geen respect voor deze manier van aanspreken en keek dus ook de andere kant op. Tot ze voor mij neus stonden.

NS medewerker :" mevrouw wegwezen hier met tabak.

ik :" uhm en nu in normaal nederlands?".

andere ns medewerker: "Weg hierzo"

ik :"Waarom"?

ns medewerker " Dat zei ik u al, u mag niet roken ga maar buiten het station staan"

Ik gaf hem een neerkijkende blik en keek arrogant terwijl ik mij omdraaide en weg liep.

Vervolgens kwam er een marokkaan naar mij toe (inclusief gouden tanden) "Roken is slecht"

ik gunde hem geen blik waardig en liep verder. Snel naar de trein richting Amsterdam,Waar ik een tof feestje had.
Klacht lijkt mij duidelijk.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  zondag 27 oktober 2013 @ 14:53:41 #2
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_132617919
Ze hadden je in het gevang moeten gooien.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_132617930
Rare klacht; niet geheel duidelijk
pi_132617967
Roken :')
Dr Dre beats :')

Ewa ben je vieze junkie
pi_132617985
Meloewa gespot
  zondag 27 oktober 2013 @ 14:55:45 #6
389075 Worsteman
Vermoedelijk chillende
pi_132618016
Pauperalert
pi_132618019
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:55 schreef pussycatdoll het volgende:
Meloewa gespot
Heeft ze nog steeds met HSG?
pi_132618059
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:55 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Heeft ze nog steeds met HSG?
Op vrijblijvende basis
pi_132618061
quote:
9s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:52 schreef britneycheers het volgende:
Ik was gehuld in mijn nieuwe outfit. Ik zal namelijk naar een exclusief feest gaan in Amsterdam.
Ik had mijn nieuwste Armani Jeans leren broek aan. Met mijn Givenchy witte blouse en mijn creme kleurige lederen jacket van Diesel met om mijn outfit af te maken een set pumps van Michael Kors. Niet al te goedkoop dus zoals je leest. Ik had mijn nieuwe armband om met zwarte diamanten. Mijn haar zag er glanzend uit en mijn make up zag erruit alsof ik een fotoshoot had voor Elite models. Kortom ik zag er goed uit.
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
pi_132618067
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:56 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

Op vrijblijvende basis
Kut
pi_132618089
Waarom kwam die Marokkaan zich ermee bemoeien?
pi_132618127
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:57 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Kut
Je kan gewoon aanpappen hoor, ze is de moeilijkste niet.
pi_132618131
quote:
9s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:57 schreef SchoneZoon het volgende:
Waarom kwam die Marokkaan zich ermee bemoeien?
Hij dacht is makkelijke NLse zina die hij kon hosselen
pi_132618204
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:58 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Hij dacht is makkelijke NLse zina die hij kon hosselen
Britney was toch half Israëlisch.
pi_132618205
quote:
9s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:57 schreef SchoneZoon het volgende:
Waarom kwam die Marokkaan zich ermee bemoeien?
Hoer in het nauw is makkelijk te scoren.
pi_132618242
Die medewerkers kennen jouw topics. Daarom zijn ze zo onbeleefd.
pi_132618276

Dit luisteren :')

Red mij alsjeblieft !


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_132618289
Als je rijk bent waarom ga je dan met de trein en niet met de auto? :')
pi_132618301
Het is vrij dubieus en tegelijkertijd verwarrend dat je graag de indruk wekt een fatsoenlijke, beeldschone en welvarende jongedame te zijn, daar waar aan de ene kant wel interessante merken gedragen worden (Givenchy, Diesel Black gold) maar aan de andere kant wel met de trein gereisd wordt en Marlboro wordt gerookt.
De dames die werkelijk over klasse, schoonheid en vermogen beschikken, reizen zeker niet met de trein en roken louter ziganov, daar waar ik graag mijn dunhill sigaret tegenover aansteek.


Tevens vind ik jouw denigrerende houding tegenover dergelijk personeel getuige van behoorlijk weinig fatsoen, daar waar jij degene bent die de overtreding begaat. Bescheidenheid siert de mens en jij staat zeker niet boven de wet.
.
pi_132618348
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:04 schreef JamesBontkraag het volgende:
Het is vrij dubieus en tegelijkertijd verwarrend dat je graag de indruk wekt een fatsoenlijke, beeldschone en welvarende jongedame te zijn, daar waar aan de ene kant wel interessante merken gedragen worden (Givenchy, Diesel Black gold) maar aan de andere kant wel met de trein gereisd wordt en Marlboro wordt gerookt.
De dames die werkelijk over klasse, schoonheid en vermogen beschikken, reizen zeker niet met de trein en roken louter ziganov, daar waar ik graag mijn dunhill sigaret tegenover aansteek.

Tevens vind ik jouw denigrerende houding tegenover dergelijk personeel getuige van behoorlijk weinig fatsoen, daar waar jij degene bent die de overtreding begaat. Bescheidenheid siert de mens en jij staat zeker niet boven de wet.
Goed gesproken Bont.
pi_132618473
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:04 schreef JamesBontkraag het volgende:
Het is vrij dubieus en tegelijkertijd verwarrend dat je graag de indruk wekt een fatsoenlijke, beeldschone en welvarende jongedame te zijn, daar waar aan de ene kant wel interessante merken gedragen worden (Givenchy, Diesel Black gold) maar aan de andere kant wel met de trein gereisd wordt en Marlboro wordt gerookt.
De dames die werkelijk over klasse, schoonheid en vermogen beschikken, reizen zeker niet met de trein en roken louter ziganov, daar waar ik graag mijn dunhill sigaret tegenover aansteek.

Tevens vind ik jouw denigrerende houding tegenover dergelijk personeel getuige van behoorlijk weinig fatsoen, daar waar jij degene bent die de overtreding begaat. Bescheidenheid siert de mens en jij staat zeker niet boven de wet.
Deze man _O_
pi_132618521
Waarom hebben vrouwen zo enorm veel woorden nodig om helemaal niks te zeggen?
  zondag 27 oktober 2013 @ 15:10:03 #23
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_132618532
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:01 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

Britney was toch half Israëlisch.
Dat klopt.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  zondag 27 oktober 2013 @ 15:13:12 #24
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_132618678
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:04 schreef JamesBontkraag het volgende:
Het is vrij dubieus en tegelijkertijd verwarrend dat je graag de indruk wekt een fatsoenlijke, beeldschone en welvarende jongedame te zijn, daar waar aan de ene kant wel interessante merken gedragen worden (Givenchy, Diesel Black gold) maar aan de andere kant wel met de trein gereisd wordt en Marlboro wordt gerookt.
De dames die werkelijk over klasse, schoonheid en vermogen beschikken, reizen zeker niet met de trein en roken louter ziganov, daar waar ik graag mijn dunhill sigaret tegenover aansteek.


Tevens vind ik jouw denigrerende houding tegenover dergelijk personeel getuige van behoorlijk weinig fatsoen, daar waar jij degene bent die de overtreding begaat. Bescheidenheid siert de mens en jij staat zeker niet boven de wet.
Ik sta niet boven de wet. Maar er bestaan in zekere hoogte ongeschreven regels en ik verdien een betere behandeling dan het plebs en tokkievolk. Ik weet dat jij je nu aangesproken voelt maar het is nou eenmaal zo. Je hebt het of je hebt het niet. Jij dus schijnbaar niet :')
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  zondag 27 oktober 2013 @ 15:17:26 #25
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_132618875
quote:
9s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:57 schreef SchoneZoon het volgende:
Waarom kwam die Marokkaan zich ermee bemoeien?
tja marokkanen he :')
Hun gedrag spreekt voor zich.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')