Dit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:10 schreef Rezania het volgende:
Trouwens kunnen scholen van alles verplicht stellen, en als je er niet bent laten ze je gewoon zakken.
Whahahhahahaha geniaal dit soort postsquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:11 schreef HunterSThompson het volgende:
Waarom zou je niet mee gaan naar de rechtbank? Of ben je te autistisch dat je niet van de dagelijkse routine kan afwijken.
Kneusquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:30 schreef geenwiettmeer het volgende:
Ik ben inderdaad de schoolgids al aan het doorzoeken. Ben nog niets tegen gekomen met verplichte onderdelen. Zoals het nu lijkt is deze vieze gore autist morgenmiddag lekker vrij.
Innisdemon bedankt
Wat ga je dan precies doen als ik vragen mag?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:30 schreef geenwiettmeer het volgende:
Ik ben inderdaad de schoolgids al aan het doorzoeken. Ben nog niets tegen gekomen met verplichte onderdelen. Zoals het nu lijkt is deze vieze gore autist morgenmiddag lekker vrij.
Innisdemon bedankt
En dan ergens volgende week een klaagtopic openen dat je gezakt bent omdat je er niet was.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:30 schreef geenwiettmeer het volgende:
Innisdemon bedankt
Wat als TS nou elke maandagmiddag zijn fapuur heeft gepland. Dat kan je niet zomaar omgooien!quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:35 schreef CruisinDen het volgende:
21 jaar, MBO en zeiken over een middagje naar de rechtbank waar je wellicht nog wat van zal leren. Jezus.Ga gewoon.
School kan het zo lastig maken als ze willen, of je nou leerplichtig bent of niet.Veel plezier met je middagje fappen en nutteloos zijn. Wen er maar aan want met deze instelling zal er niet veel meer van komen.
Ondanks bovenstaande alsnog mijn advies; gewoon gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |