quote:Boter??? .... Boter berg!
Op zaterdag 12 oktober 2002 03:17 schreef machteld het volgende:[..]
Ik ben niet zo vóór de 'Ja maar' attitude.
Ben het overigens wel mee eens dat Duitsland, Frankrijk, Rusland en vele andere landen waaronder Nederland en de VS waarschijnlijk boter op hun hoofd hebben. Maar dat moet eerst nog wel worden aangetoond.
quote:Inderdaad, net als in Kosovo en Somalie. Daar zit ook veel olie in de grond schijnbaar. De nazi's hadden ook veel olie-reserves die de Amerikanen kwamen incasseren. De bron van alle kwaad zijn ze.
Op zaterdag 12 oktober 2002 03:44 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Inderdaad daar is het ze allemaal om te doen.
quote:Klopt, stond geloof ik ook op CNN en NU.nl
Op zaterdag 12 oktober 2002 14:31 schreef eRR_ het volgende:
Ik hoorde net dat Aziz tegen een Duits weekblad heeft verklaard dat de VN zonder restricties mag komen inspecteren, ook in de paleizen.Dat was de eis die Bush stelde en die is nagekomen. Ik vraag me dus af wat Bush nu verzint om toch aan te vallen. Want dat laat ie imo echt niet uit zn hoofd praten.
quote:Pijnlijke details voor de VS.
Op zaterdag 12 oktober 2002 03:00 schreef Xspringe het volgende:[..]
Ja, Saddam moet idd worden veroordeeld voor het gebruiken van (chemische) wapens op z'n eigen bevolking.
Maar raad eens met behulp van wie hij die chemische wapens hij gebruikte had ontwikkeld?
Raad eens van wie hij de wapens kreeg die hij tegen zijn eigen bevolking gebruikte?
Raad eens dankzij wie hij na en tijdens de oorlog tegen Iran in het zadel kon blijven zitten?
quote:Ik had het al eerder gelezen!
Op zaterdag 12 oktober 2002 14:31 schreef eRR_ het volgende:
Ik hoorde net dat Aziz tegen een Duits weekblad heeft verklaard dat de VN zonder restricties mag komen inspecteren, ook in de paleizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |