Nou eerste woordgrap is al binnen :-)quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:08 schreef Stiftjelinks het volgende:
Ik gok erop dat het wel goed komt.
Wou toch de eerste woordgrap maken.
Dokter heeft lexapro voorgeschreven .quote:
Heb eigenlijk geen problemen met stoppen met gokken of enige drang erin ben meer de lichamelijke klachten me druk over aan het makenquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:12 schreef Stiftjelinks het volgende:
Ben je al langs de huisarts geweest? Deze kan je doorverbinden naar een goede instelling die gericht naar jou probleem kan kijken en deze hulp kan bieden. Als je zover bent en dit wellicht doet kijk goed naar je zorgverzekering of dit het dekt anders kunnen hoge kosten volgen.
Je hebt in ieder geval wel de goede medicatiequote:Op zondag 27 oktober 2013 10:14 schreef jason1985 het volgende:
[..]
Dokter heeft lexapro voorgeschreven .
Deze pillen slik ik pas 2 dagen maar kan even duren voordat er resultaat geboekt is.
Voor mijn paniekaanvallen bedoel je?quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:17 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel de goede medicatie.
Ja, het wordt veel voorgeschreven bij depressie en angststoornissen zoals dwang, paniek, sociale fobie en posttraumatische stressstoornissen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:19 schreef jason1985 het volgende:
[..]
Voor mijn paniekaanvallen bedoel je?
Klopt ben alleen benieuwd als deze klachten komen door het gokken, vroeg me af wat de verschijnselen zijn als iemand stopt met gokken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:23 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
Ja, het wordt veel voorgeschreven bij depressie en angststoornissen zoals dwang, paniek, sociale fobie en posttraumatische stressstoornissen.
Dankjewel!! Moet goed komen heb een zoon van 1 enquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:27 schreef GroningseGast het volgende:
Je wordt nu geconfronteerd met de gevoelens die je normaal probeert te onderdrukken met gokken. Enorm veel succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |