En ja, we vragen er wel om. Als je ouders blijkbaar een sadistische inslag hebben, vind jij dan dat je eraan moet meewerken ? Zielig figuur.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:15 schreef Dearest het volgende:
Vraag me niet waarom, maar mijn ouders willen er graag eentje zonder staart.
Ik heb helemaal niets over je dode hond gezegd, ik vind het alleen absurd dat er een vraag naar iets wat in NL niet legaal verkocht mag worden gepost wordt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:28 schreef Dearest het volgende:
[..]
Vanwaar die haat? Er was niks doorgefokt aan ons vorige hondje, en ze was een superlieve hond. Zat geen kwaads in. Ik vind dat je wel even wat netter mag praten, mijn hond is verdomme net dood.
Nou, ik werd gevraagd om een topic te openen hier dus ik moest eraan meewerken, ja. Ik ben het er zelf ook niet mee eens en ik heb ze al genoeg hondjes laten zien waarbij de staart van nature niet zo lang wordt maar ze willen gewoon dat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:29 schreef mvdejong het volgende:
[..]
En ja, we vragen er wel om. Als je ouders blijkbaar een sadistische inslag hebben, vind jij dan dat je eraan moet meewerken ? Zielig figuur.
Anders knippen ze je staart?quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:32 schreef Dearest het volgende:
Nou, ik werd gevraagd om een topic te openen hier dus ik moest eraan meewerken,
Nou, laat papa en mama je topics dan maar lezen.....quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nou, ik werd gevraagd om een topic te openen hier dus ik moest eraan meewerken, ja. Ik ben het er zelf ook niet mee eens en ik heb ze al genoeg hondjes laten zien waarbij de staart van nature niet zo lang wordt maar ze willen gewoon dat.
Onze vorige honden waren ook gecoupeerd en dat waren schatten van beesten, we hielden zielsveel van ze, dus ik ben er vrijwel zeker van dat het de hond niet veel schade toebrengt anders waren het wel valse krengen geworden.
Investeer dan in een alarminstallatie.quote:
Kom maar even hierheen dan, dan hak ik je handje erafquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nou, ik werd gevraagd om een topic te openen hier dus ik moest eraan meewerken, ja. Ik ben het er zelf ook niet mee eens en ik heb ze al genoeg hondjes laten zien waarbij de staart van nature niet zo lang wordt maar ze willen gewoon dat.
Onze vorige honden waren ook gecoupeerd en dat waren schatten van beesten, we hielden zielsveel van ze, dus ik ben er vrijwel zeker van dat het de hond niet veel schade toebrengt anders waren het wel valse krengen geworden.
Heb ze gister al een heel artikel laten lezen over waarom couperen tegenwoordig verboden is. Deed ze schijnbaar niet zoveel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, laat papa en mama je topics dan maar lezen.....
Hallo MaPa![]()
De alarminstallatie is geen antitafelzwiepbeveiliging.....quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Investeer dan in een alarminstallatie.
Mijn broer had ook een rottweiler. Die had ook de kolder in zijn kop. Hij dacht dat-ie een schoothondje was. Best heftig, zo'n bakbeest op schoot.
Maar wat was-ie lief. Met zwiepstaart en al.
Wel als je daarin investeert ipv in een hond. Met staart.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:37 schreef Leandra het volgende:
De alarminstallatie is geen antitafelzwiepbeveiliging.....
Ja en dus? Ze vragen je een topic te openen (kunnen ze zelf geen FOK!account aanmaken?), en je doet dat gewoon?quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:36 schreef Dearest het volgende:
[..]
Heb ze gister al een heel artikel laten lezen over waarom couperen tegenwoordig verboden is. Deed ze schijnbaar niet zoveel.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:36 schreef rhubarbje het volgende:
'ik moest er aan mee werken'? Want anders vermoorden ze je zusje of zo?
Doe nou niet alsof je hier zelf ook tegen bent of zo want anders opende je dit topic niet
Als iemand mij vraagt om een manier om een wet te omzeilen waar ik gewoon achter sta zeg ik dat ik er niets mee te maken wil hebben
Als dat bij mij als pasgeboren baby zou gebeuren zou het op dat moment pijn doen, maar zou ik de er de rest van mijn leven niet aanzienlijk veel last van hebben aangezien ik niet beter zou weten. Tevens is een staart heel wat anders dan een hand/poot.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:36 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Kom maar even hierheen dan, dan hak ik je handje eraf
"moest" ? Je bent nog zieliger dan ik dacht.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nou, ik werd gevraagd om een topic te openen hier dus ik moest eraan meewerken, ja.
En waarom zou je daar dan actief aan meewerken ?quote:Ik ben het er zelf ook niet mee eens en ik heb ze al genoeg hondjes laten zien waarbij de staart van nature niet zo lang wordt maar ze willen gewoon dat.
Ah, nu gaan we onszelf indekken.quote:nze vorige honden waren ook gecoupeerd en dat waren schatten van beesten, we hielden zielsveel van ze, dus ik ben er vrijwel zeker van dat het de hond niet veel schade toebrengt anders waren het wel valse krengen geworden.
oow je hebt ze 1 artikel laten lezen voor je mee werkte. wat goed! Nu ben je helemaal geen laffe hondquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:36 schreef Dearest het volgende:
[..]
Heb ze gister al een heel artikel laten lezen over waarom couperen tegenwoordig verboden is. Deed ze schijnbaar niet zoveel.
Ja, precies zo ja. Nee, ze kunnen zelf geen account aanmaken. Ik ga geen ruzie maken met mijn rouwende ouders. sorry.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en dus? Ze vragen je een topic te openen (kunnen ze zelf geen FOK!account aanmaken?), en je doet dat gewoon?
En dan vraag je iets waar je zelf op tegen bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |