SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo slecht doen we het nu ook weer niet inderdaad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kunnen idd medekoploper worden trouwens, haha! Gewoon gelijk met Ajax en Twente
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Kijk die Alex glitchen dan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die iets leuks weet voor de rechterkant?
Ik wilde eigenlijk Kampl op RM, maar ik kom er niet uit.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gaafquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ken hem best goed.
Mijn ouders zijn goede vrienden met zijn ouders dus heb hem vroeger vaak gepest.
Wij maken altijd grappen over zijn witte pantoffeltjes op de tribune, maar vanavond waren ze best doeltreffend
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja, hij heeft ineens een miljoen op de bankquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
In Portugal zitten wel wat aardige spelers voor op rechts..Kelvin, Jeffren, Ukra..misschien daar iets mee? Of met Kruse ofzo. Of in Griekenland met Quincy of Olisehquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die iets leuks weet voor de rechterkant?
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk Kampl op RM, maar ik kom er niet uit.
[ afbeelding ]quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat je nog hebt gemist: hij heeft vanavond naderhand in zijn eentje voor beide korte zijden nog een koprol gedaan, omdat iedereen daar om schreeuwde...met die pijnlijke schouder
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaaf
Wij maken altijd grappen over zijn witte pantoffeltjes op de tribune, maar vanavond waren ze best doeltreffend
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat een drama op aanvallend gebied. Fischer het nieuwe paard.gif en De Jong mag van mij terug naar de Graafschap (nee hij is geen eigen jeugd gr gr).
Daarnaast mag RKC van mij heel snel de Jupiler League in, daar moeten ze wel gaan voetballen om de punten te pakken. grafclub
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Werkt het nog steeds dan of via een andere manier?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja, hij heeft ineens een miljoen op de bankRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef dion_v_k het volgende:
Wat een drama op aanvallend gebied. Fischer het nieuwe paard.gif en De Jong mag van mij terug naar de Graafschap (nee hij is geen eigen jeugd gr gr).
Daarnaast mag RKC van mij heel snel de Jupiler League in, daar moeten ze wel gaan voetballen om de punten te pakken. grafclub
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ajaks heeft geen eigen jeugdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef dion_v_k het volgende:
Daarnaast mag RKC van mij heel snel de Jupiler League in, daar moeten ze wel gaan voetballen om de punten te pakken. grafclub![]()
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
andere manier. misschien binnenkort maar ff kijken hoe, maar eerst weten of het de moeite waard is vergeleken met de voorgaandequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Werkt het nog steeds dan of via een andere manier?
Je hebt zelf geen jeugd.quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Juist de eeuwige jeugd aangezien zijn hersens gestopt zijn met ontwikkelen op zijn 3dequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Quincy valt zo niet in te passen en Kelvin heb ik in een ander team.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In Portugal zitten wel wat aardige spelers voor op rechts..Kelvin, Jeffren, Ukra..misschien daar iets mee? Of met Kruse ofzo. Of in Griekenland met Quincy of Oliseh
[..]Wilde graag iets met Kempl, maar dat wil niet echt. Zal eens kijken naar die anderen. Ty.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ff kieken heur
Heb je een linkje?
http://wefut.com/squad/3447
Zo heb ik 'm zelf gefixt, zou alleen liever Berisha ipv Leitgeb en een andere CB, maar dat kan volgens mij niet.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Juist de eeuwige jeugd aangezien zijn hersens gestopt zijn met ontwikkelen op zijn 3de
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |