oh, nee, ik niet. Bruintjes is voor mij de mannelijke Verweij. Ofzoquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:14 schreef takkfyrir het volgende:
Die tijden en de hoeveelheid PR´s bij de vrouwen.
Ik had Bruintjes ook wel een WB-ticket gegund.
Service hè.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:42 schreef TheArt het volgende:
We zijn al even bezig met de 10 km, maar geen beeld
ohja?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:49 schreef snellejelle het volgende:
Manon Kamminga, de nieuwe Annamarie Thomas
Tweede rit met Douwe de Vries en Bovenhuis missen we ook, zijn best goed bezig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:45 schreef MiLalaa het volgende:
hup naar de 10k aub. Die kleibeuker weet ik nu wel
oh, vreugdenhil alleen. dan missen we dit keer nog niet veel
Inderdaad de Vries kan onder de 13.10quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:50 schreef Aguero het volgende:
[..]
Tweede rit met Douwe de Vries en Bovenhuis missen we ook, zijn best goed bezig.
http://live.schaatsen.nl/live
En Bovenhuis haalt 6 seconden van zijn PR af.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Inderdaad de Vries kan onder de 13.10
Haha, dit vraagt inderdaad om details, als iemand met Annemarie 'opening' Thomas wordt vergeleken.quote:
Mwah TJ zal heus wel 13.30 rijden, maar slechte voorbereiding, ik dacht 2 weken niet kunnen schaatsen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:14 schreef Montov het volgende:
Mijn voorspelling: Bloemen wordt gelapt. Hij is hopeloos uit vorm en Van der Kieft is wel goed op de 5km.
Je zou nog wel eens gelijk kunnen krijgen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:14 schreef Montov het volgende:
Mijn voorspelling: Bloemen wordt gelapt. Hij is hopeloos uit vorm en Van der Kieft is wel goed op de 5km.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |