oh, nee, ik niet. Bruintjes is voor mij de mannelijke Verweij. Ofzoquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:14 schreef takkfyrir het volgende:
Die tijden en de hoeveelheid PR´s bij de vrouwen.
Ik had Bruintjes ook wel een WB-ticket gegund.
Service hè.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:42 schreef TheArt het volgende:
We zijn al even bezig met de 10 km, maar geen beeld
ohja?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:49 schreef snellejelle het volgende:
Manon Kamminga, de nieuwe Annamarie Thomas
Tweede rit met Douwe de Vries en Bovenhuis missen we ook, zijn best goed bezig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:45 schreef MiLalaa het volgende:
hup naar de 10k aub. Die kleibeuker weet ik nu wel
oh, vreugdenhil alleen. dan missen we dit keer nog niet veel
Inderdaad de Vries kan onder de 13.10quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:50 schreef Aguero het volgende:
[..]
Tweede rit met Douwe de Vries en Bovenhuis missen we ook, zijn best goed bezig.
http://live.schaatsen.nl/live
En Bovenhuis haalt 6 seconden van zijn PR af.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Inderdaad de Vries kan onder de 13.10
Haha, dit vraagt inderdaad om details, als iemand met Annemarie 'opening' Thomas wordt vergeleken.quote:
Mwah TJ zal heus wel 13.30 rijden, maar slechte voorbereiding, ik dacht 2 weken niet kunnen schaatsen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:14 schreef Montov het volgende:
Mijn voorspelling: Bloemen wordt gelapt. Hij is hopeloos uit vorm en Van der Kieft is wel goed op de 5km.
Je zou nog wel eens gelijk kunnen krijgen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:14 schreef Montov het volgende:
Mijn voorspelling: Bloemen wordt gelapt. Hij is hopeloos uit vorm en Van der Kieft is wel goed op de 5km.
prachtig om te zien dat fanatismequote:
Ja, een kort interviewtje maakt niet uit, maar dit is wel erg lang.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:20 schreef MiLalaa het volgende:
uhmm.. hoe gaat het ondertussen bij de schaatsers... ? zo zijn de rondetijden wel erg klein om te zien
Ja en nu ook weer over Astana, dat vind ik wel zo'n achterlijke beslissing van de KNSB.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:22 schreef Evertjan het volgende:
Hij heeft gelijk over die muziek tijdens de ritten
Net of dit een boeiende rit is?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:22 schreef takkfyrir het volgende:
Had dit interview eigenlijk niet in de volgende dweilpauze gekund?
ik hoorde vanmiddag Lady Gaga tijdens de 1000m damesquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:18 schreef takkfyrir het volgende:
Het is ook gewoon kutmuziek die daar gedraaid wordt.
Echt hequote:Op zondag 27 oktober 2013 16:20 schreef Remzz het volgende:
Hij maakt zich ook niet een beetje drukGoeiedag zeg
Ja, dat kan natuurlijk nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik hoorde vanmiddag Lady Gaga tijdens de 1000m dames
het zou verboden moeten worden!quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:25 schreef Remzz het volgende:
Het ziet er ook werkelijk waar niet uit hoe die vent over het ijs gaat.
Ik zou net zeggen, het lijkt wel alsof 'ie met zijn neus het ijs gaat dweilenquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:25 schreef Remzz het volgende:
Het ziet er ook werkelijk waar niet uit hoe die vent over het ijs gaat.
Lul, nu ga ik daar 10 minuten op zitten letten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
Het kapje van Blokhuijsen is wat klein.
Hersman zegt het ook netquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lul, nu ga ik daar 10 minuten op zitten letten.
Het geluid stond uitquote:
Echt, dat zou zo ongelooflijk zonde zijnquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:30 schreef Zorro het volgende:
En dan zijn er mensen die de 10 km willen afschaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |