SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Iets met Robbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:13 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand een leuk team voor ± 1 miljoen?![]()
![]()
Waarom zit Bruno Alves van Zenit trouwens niet in de squadbuilder van WeFut?
![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Speelt bij Fenerbahce.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:21 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom zit Bruno Alves van Zenit trouwens niet in de squadbuilder van WeFut?![]()
Omdat 'ie daar ook niet in het spel zit?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:21 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom zit Bruno Alves van Zenit trouwens niet in de squadbuilder van WeFut?quote:verklaart een hoop ja.
Wilshere moet je proberen als LCM en Sandro als CDM of Fellaini miss als CDM zetten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:18 schreef wonton het volgende:
Bijna alles PL maar boeiend
[ afbeelding ]
Sandro en Wilshere zijn echt goed. Vooral Sandro is een baas.
Kevin moet er natuurlijk in, maar dat snap je zelf wel![]()
![]()
Lindje! Calvin Harris was vet zeker
Tiësto was nog 10x zo goed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:25 schreef Patje1987 het volgende:
Lindje! Calvin Harris was vet zeker![]()
En Hardwell de dag erna nog eens 10x zo goed.
Ja ik had alleen naar Afrojack gekund maar daar had ik geen zin inquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tiësto was nog 10x zo goed.![]()
En Hardwell de dag erna nog eens 10x zo goed.
Lol wat. Crystal palace 8 schoten 2 op doel met maar 21% balbezit en Arsenal 3 schoten 1 op doel met 72.. gevalletje Barca![]()
![]()
Zo richting Amsterdam
IK LAAT HET NOG EVEN ZOquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wilshere moet je proberen als LCM en Sandro als CDM of Fellaini miss als CDM zetten.
Sandro en Wilshere zijn echt goed. Vooral Sandro is een baas.
Kevin moet er natuurlijk in, maar dat snap je zelf welYoung bloods everywhere....![]()
Dat kan ik ook als ik voor de wedstrijd aan de scheids z'n Saglik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke [ afbeelding ]
IF Saglik (4 goals), best knap voor een turkhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
haha die keren dat jij hier 'IF Lindgren' postte waren dus de wedstrijden waarbij je de scheids verwend had?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat kan ik ook als ik voor de wedstrijd aan de scheids z'n Saglik.![]()
Calvin Harris is een baas jung.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
jullie mamquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Calvin Harris is een baas jung.![]()
Subiet leg ik n end hout in oew nek.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
hou me tege!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Subiet leg ik n end hout in oew nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |