Ik ook, heb dit nooit eerder gedaan..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:11 schreef Megumi het volgende:
Leuk idee. Benieuwd naar het eindresultaat.
Het papier wat ik gebruik is wat dikker dan normaal papier.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:26 schreef SiGNe het volgende:
Heb je extra dik papier genomen of is het gewoon standaard papier?
En moet je perse zelf een 3d model maken? Papier vouwen lukt me wel, een 3D model bouwen is me wat lastiger.
Kan je evt iets van een PDF van jouw model maken zodat we hier ook kunnen vouwen?
Top, ik ben benieuwd naar het resultaatquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:28 schreef Saisai het volgende:
[..]
Het papier wat ik gebruik is wat dikken dan normaal papier.
Je kan ook 3D modellen downloaden en dan eventueel nog zelf bewerken. Dit is veel minder moeilijk dan het lijkt
Ik wil eerst zelf het model uitproberen, wellicht dat ik het daarna online zet.
rechtermuisknop klikken en view image werktquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:42 schreef Saisai het volgende:
En het begin is gemaakt!
[ afbeelding ]
met lijm uit spuitbus misschien? erover spuiten en uit laten harden?quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:38 schreef Saisai het volgende:
zou ik er ook een soort van spul in kunnen gieten om het steviger te kunnen maken? zoiets als purschuim (geen purschuim, dat zet te veel en te snel uit) of superlicht gips ofzo?
Zo'n idee had ik ook, wellicht is dit een geschikt iets.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:18 schreef spoorrails het volgende:
[..]
met lijm uit spuitbus misschien? erover spuiten en uit laten harden?
Dan moet ik hem eerst aanpassen, hier en daar zaten kleine foutjes. Je gebiedende toon staat me overigens niet aan op deze ochtend.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:13 schreef sjaakspark het volgende:
Hij ziet er echt super goed uit.
Nu nog een print pdf"je voor ons zodat wij ook aan de slag kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |