abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132579605
quote:
Oeigoers kind gelyncht door Chinese groep

Bloedstollende beelden uit China, met een racistisch motief. Een groepje mannen heeft het gemunt op een Oeigoers kind die per ongeluk een scooter zou hebben beschadigd. Het arme jongetje wordt gesnapt en moet boeten voor zijn misdaad.

Lachend schoppen enkele mannen het jongetje in zijn gezicht die op de grond zit. Hij wil naar huis, maar dat laten ze niet toe. Het arme kind schreeuwt het uit van de pijn en angst, maar ook dat weerhoudt de groep niet om te stoppen met de mishandeling. Een man wilt nog een stapje verder gaan en besluit om de kleine handen van de jongen te pletten onder zijn schoen.

De jongen smeekt om genade, maar dat interesseert niemand. Hij laat zijn vertrapte handen zien als teken dat hij pijn heeft, maar ook dat helpt niet. De video loopt af. Wat er verder met het jongetje is gebeurd weten we niet.

Het zoveelste gevalletje onderdrukking in China, dat aan duizenden Oeigoeren in oost China het leven heeft gekost.
http://leeshetnu.nl/oeigoers-kind-gelyncht-chinese-groep/

Zieke shit.
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_132579617
Gefixt
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:12:12 #3
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:12:36 #4
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_132579722
Heel erg maar ontzettend oud nieuws al zeker een 3 maanden geleden voor bij zien komen.
The Art Of Lying
pi_132579729
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 13:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Vanavond boycot ik de lokale Chinees
Dito!
pi_132579743
Doeigoer
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_132579778
Gelukkig maakt de VN zich niet hierover druk, maar over zwarte piet :')
pi_132579796
Bij de VN praten ze over Zwarte Piet.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:16:24 #9
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_132579825
Dit is toch juist wat veel FOK!ers willen zien als een er hier weer eens een moslim iets vervelend uithaalt? :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_132579858
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 13:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dit is toch juist wat veel FOK!ers willen zien als een er hier weer eens een moslim iets vervelend uithaalt? :')
Nu nog Geert en de NSB en we zijn weer op weg.
pi_132579882
Wat laf. Sowieso lijken Chinezen niet zo veel waarde te hechten aan het leven en integriteit van mensen. Aan die van dieren al helemaal niet. Hoe ze daar met dieren omgaan is het alleen om misselijk van te worden.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:19:47 #12
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_132579918
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 13:18 schreef Ludd het volgende:
Wat laf. Sowieso lijken Chinezen niet zo veel waarde te hechten aan het leven en integriteit van mensen. Aan die van dieren al helemaal niet. Hoe ze daar met dieren omgaan is het alleen om misselijk van te worden.
Tis vreselijk ja, maar gelukkig gaat de ontwikkelingen snel. Dierenactivisten worden steeds meer gewaardeerd in China en er komen ook steeds meer wetten om dierenleed te voorkomen :)
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:22:37 #13
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_132579983
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 13:14 schreef bluffer123 het volgende:
Gelukkig maakt de VN zich niet hierover druk, maar over zwarte piet :')
In het NRC van vandaag staat er nog een analyse over dit fenomeen. Het komt erop neer dat de VN de landen aanpakt die zich toch al netjes gedragen en een reputatie hoog te houden hebben, dit zodat het lijkt alsof ze gezag hebben. Terwijl landen zoals China en moslim landen etc... die veel erger zijn de VN gewoon zouden negeren wat hun aanzien niet ten goede zou komen.

Een voorbeeld dichter bij huis: politie die grote groepen straatjongeren niet durft aan te spreken daarom maar brave burgers gaan aanpakken voor kleine overtredingen om hun authoriteit te laten gelden.
pi_132579988
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 13:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Tis vreselijk ja, maar gelukkig gaat de ontwikkelingen snel. Dierenactivisten worden steeds meer gewaardeerd in China en er komen ook steeds meer wetten om dierenleed te voorkomen :)
Oh, dat wist ik niet. Ik ben erg bevooroordeeld tegen over Aziaten inzake hun omgang met dieren (en mensen), waardoor ik dacht dat ze vrijwel allemaal dezelfde inslag hebben. :@ Dat zal hopelijk wel niet zo zijn.
pi_132580007
Laten we het inderdaad over Zwarte Piet en dierenrechten hebben...
pi_132580056
Ik ben niet gauw bewogen, maar dit had ik met plezier beëindigt en de gehele mee lachende menigte opgeknoopt.

Geheel tegen al mijn principes. Dit is gewoon sadistisch!
“When there is no desire, all things are at peace.”
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:27:53 #17
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_132580122
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 13:22 schreef Ludd het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet. Ik ben erg bevooroordeeld tegen over Aziaten inzake hun omgang met dieren (en mensen), waardoor ik dacht dat ze vrijwel allemaal dezelfde inslag hebben. :@ Dat zal hopelijk wel niet zo zijn.
China zit in een overgangsfase dus je zult veel dierenleed tegenkomen maar ook steeds meer activisme en regels ertegen. China steekt heel veel geld (miljarden) in soft power, laten zien aan het westen dat ze niet zo slecht zijn als dat veel mensen hier lijken te denken. Een voorbeeld hiervan is dat het eten van kat en hond verboden is geworden (wat ik dan weer onzin vind, want een koe heeft net zoveel rechten als een kat maargoed).

Daarnaast zijn de verschillen in Azie zelf groter dan dat Nederlanders verschillen van afghanen bij wijze van spreken. Vergeet bijvoorbeeld niet dat er ook enorm veel boeddhisten zijn in Azie, die allemaal geen vlees eten en dieren met eerbied moeten behandelen.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:31:45 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_132580229
Oei oei, Oeigoerend hard
Kwamen zie doar oangescheurd
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_132580241
Heel erg oud nieuws (al 2 jaar geleden ofzo dit al gezien) maar desalniettemin het blijft triest.
pi_132580313
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 13:32 schreef o.us2.0 het volgende:
Heel erg oud nieuws (al 2 jaar geleden ofzo dit al gezien) maar desalniettemin het blijft triest.
Inderdaad, ik zie nu ook dat het filmpje zelf al in 2011 ge-upload is.

Waarom brengt TS dit als nieuws? :')
pi_132580386
Ik kreeg het net per whatsapp van iemand, datum niet gecheckt dus. Maar maakt het niet minder erg natuurlijk,
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:47:29 #22
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_132580614
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 13:18 schreef Ludd het volgende:
Precies, ze zullen wel niet allemaal zo zijn maar ik krijg een beetje een aversie tegen chinezen. Tegenover mij wonen ook chinezen buiten dat ze een hoop kabaal maken wordt dat jochie van een jaar of 3 al heel hard aangepakt. Met zijn allen keihard schreeuwen tegen die kleine en dan wordt zijn handje gepakt en er een paar keer hard op geslagen. Als ie teveel huilt krijgt ie weer op zijn donder ;(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:48:26 #23
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_132580635
Ik hoef dit niet te zien, de omschrijvingen zijn al erg genoeg.

Weet iemand hoe het is afgelopen met de jongen?
pi_132580982
Wat een lol!

“When there is no desire, all things are at peace.”
  Forum Admin zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:37:56 #25
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_132592558
Niet gek opkijken als dat kind, als het wat ouder is, wat chinezenschedels in gaat trappen. Can't blame him.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')