Waar haal je dat uit op ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Sorry voor het offtopic gaan maar dit lijkt echt alsof je uit elkaar gegaan bent en alles van je vriend er uit gooit
Heb jij dan nog interesse in een Meike dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Sorry voor het offtopic gaan maar dit lijkt echt alsof je uit elkaar gegaan bent en alles van je vriend er uit gooit
Hee, ik ben niet te koopquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Heb jij dan nog interesse in een Meike dan?
Heb het even opgezocht en verzendkosten vallen mij mee. Via tnt ongeveer 7 tot 15 euro. Moet apparaat nog even afwegen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:47 schreef Neo_ het volgende:
[..]
Zeker interesse, alleen staat ie niet echt in de buurt helaas voor mij.
Opsturen een optie?
Heb je een DM gestuurdquote:
Dank! Dat zal zeker gaan lukkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:31 schreef Meike26 het volgende:
Helaas Plus, telescoop is uurtje geleden opgehaald. Veel plezier met sterren en planeten kijken Press..
Yes, je hebt PM. Excusus voor het wachtenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:32 schreef Neo_ het volgende:
nog nieuws over evt verzendkosten / doos van de nespresso?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |