verlaten huizen zal erg moeilijk zijn, als ze verlaten zijn zijn ze doorgaans ook verboden toegang.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:07 schreef levinoah het volgende:
oke bedankt nou snap ik het, met verlaten plekken bedoel ik verlaten huizen en/ of verlaten terreinen
eentje op internet zoeken die je chill vindt, die opslaan op je pc, klik vervolgens op je eigen user icon in dit topic, dan kom je in je icon manager. Daar kan je hem uploaden. Of je laat er hier een maken: GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #97quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:10 schreef levinoah het volgende:
een vraagje, ik ben nieuw op fok forums, waar vind je bewegende user icons
Baas man. Grootste trolley-netwerk van West Europaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:15 schreef spierbal het volgende:
Arhnem met die trolleybussen. Ik heb me doodgelachen toen ik dat zag.
Het was meer lachen van verbazing, toen ik die stokken zag, ik dacht dat er een poolse poolstokspringen boven op t dak zatquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Baas man. Grootste trolley-netwerk van West Europa
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:26 schreef spierbal het volgende:
[..]
Het was meer lachen van verbazing, toen ik die stokken zag, ik dacht dat er een poolse poolstokspringen boven op t dak zat
Hjb gewoonquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:17 schreef levinoah het volgende:
hoe heet z'on bewegende user icon, dat is toch een gif, nog een vraagje wat is een site met die plaatjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |