Oh 8 jaar is wel een groot verschil. Nakomertje?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Met mijn jongste zus ging ik sowieso nooit uit of wat dan ook, die is 8 jaar jonger. Met die andere wel soms, maar geen gedis
Ja, mijn andere zus is 2 jaar jonger dan ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh 8 jaar is wel een groot verschil. Nakomertje?
Vind je dat jammer? Mensen die enig kind zijn vinden dat altijd heel relaxed heb ik het ideequote:
Kweetniet. Het is nooit anders geweest dus weet niet beter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind je dat jammer? Mensen die enig kind zijn vinden dat altijd heel relaxed heb ik het idee
Ga je nu pas beginnen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:25 schreef Karina het volgende:
En ik ben nu toch maar BB aan het downloaden (seizoen 1),
Ja. Jericho van de week afgekeken incl. alternate ending en vandaag seizoen 1 binnengehaald en de eerste aflevering gekeken.quote:
Ik was wel blij met een broertje hoor, lekker samen zeiken op je ouders.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind je dat jammer? Mensen die enig kind zijn vinden dat altijd heel relaxed heb ik het idee
Ik heb hem vorige week afgekeken en had gister weer seizoen 1 binnengehaald omdat ik het nog een keer wil zien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja. Jericho van de week afgekeken incl. alternate ending en vandaag seizoen 1 binnengehaald en de eerste aflevering gekeken.
Het gekke is: ik heb deze eerste aflevering ooit wel gezien maar ik was meteen afgehaakt... maar nu vond ik het wel boeiend. Misschien volgde ik destijds al teveel of had ik geen fut om het op tv te kijken (volgens mij heb ik die eerste toen gewoon op tv gezien).quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week afgekeken en had gister weer seizoen 1 binnengehaald omdat ik het nog een keer wil zien.
Met je vuige petje.
Niet om eigenwijs te doen maar met CSS kun je ook de bovenste banner weghalen he?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelf, ging mij eigenlijk alleen om die banners weg.
CSS is aids.
Ein-de-lijk!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja. Jericho van de week afgekeken incl. alternate ending en vandaag seizoen 1 binnengehaald en de eerste aflevering gekeken.
Bear Grylls heeft dit allemaal al min of meer uitgelegd.quote:A small town in Kansas is literally left in the dark after seeing a mushroom cloud over near-by Denver, Colorado. The townspeople struggle to find answers about the blast and solutions on how to survive.
Ja maar hij heeft het niet goed uitgelegdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bear Grylls heeft dit allemaal al min of meer uitgelegd.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verneuk mijn test eens niet joh, badmuts.
Nee, ik kreeg al zo'n berichtje.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Eerste keer was 5 seconden zie ik daarna was je te sloom.
Gelukkig maar, anders ga je ook zo irritant doen als sp3c.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg al zo'n berichtje.
Crewbash, note.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders ga je ook zo irritant doen als sp3c.
ik verwachtte eigenlijk Firefly op 1quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
Nu we het toch over een serie hadden, beetje reclame voor een ander topic en mijn lijstje daar in
TV / nog geen FOK? TV-serie Top 100
Nou dan kan ik jou wel 100 notes geven, jij basht mij constant.quote:
Buffy was tof!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik verwachtte eigenlijk Firefly op 1
Buffy
Cnorry
Dat boeide me wat minder, ik vond Angel wel wat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:04 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Buffy ook wel cool hoor, maar is meer omdat ze lekker is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |