quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Ja...je wordt toch echt weer op DK zijn overlijden gedrukt, maar het was een hele mooie dienst voor oma, met mooi gesproken woorden en ook wat symbolieken...en daarna een brabantse koffie tafel.quote:
Mijn benen staan al vol krasjes van te spelenquote:
tja dat hoort erbijquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Mijn benen staan al vol krasjes van te spelen![]()
Heeft scherpe nageltjes
Ja, ze worden vaak als laatste uit een nestje gekozen omdat ze minder opvallen...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:41 schreef Bamba het volgende:
Wat een mooierdHij lijkt op de mijne
Maar alle zwarte katten lijken wel op elkaar denk ik
zelfs ik ben er klaar mee. En dat terwijl ik toch Mr ZP ben volgens vele.....en ik ben ook van FB gegooid door iemand. Maar vervolgens via priveberichten hebben we een normaal gesprek over ZP.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:43 schreef Bamba het volgende:
Trouwens, die hele zwarte pieten kwestie begint wel sneue vormen aan te nemen op m'n tijdlijn op fb. Ik zie racistische tegeltjes voorbij komen en mensen die elkaar serieus van fb gooien omdat ze het niet eens met elkaar zijn. Ik vind het hele gedoe ook belachelijk, maar mensen laten nu precies zien dat ze wel degelijk racistisch zijn en niet doordat ze zwarte piet leuk vinden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |