quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:50 schreef Kn0x het volgende:
En ik. Tot ik weer eruit vloog. Ga ff met anderen gamen
KUT TRAKTORSquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:50 schreef arsenaljack het volgende:
Lol ik begon als laatste en eindig als eerste iedereen knalt ook op al die boeren :p
TRAKTORquote:
Haha, hoor je ons niet praten? Jij en nog een paar anderen waren vogelvrij verklaardquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:07 schreef arsenaljack het volgende:
Weet niet wat painore ze probleem is 1e match beukt die me eraf en 2e keer wilt die het weer doen helaas voor hem crasht die zelf, als ik je een keer hebt geraakt my bad maar dat ging dan niet expres
maakt niet uit welke auto en welke kleur roze?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Willen alle TheFokElite members aub een roze auto aanschaffen/tunen?
Roze Faggioquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:18 schreef kawa4 het volgende:
[..]
maakt niet uit welke auto en welke kleur roze?
quote:
als je met super klasse races wint unlock je dingen voor alle klasses zeg maar nochromequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:24 schreef Kn0x het volgende:
Vraag voor de chrome-boys. Unlock je de chrome-paint per klasse of is die beschikbaar voor elke klasse?
Ik heb zelf straks een Roze Carbonizzare.... Of we kunnen een roze Feltzer doen...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:18 schreef kawa4 het volgende:
[..]
maakt niet uit welke auto en welke kleur roze?
dat kan ik nooit betalen, heb net voor het eerst meer dan 100k op 1 momentquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb zelf straks een Roze Carbonizzare.... Of we kunnen een roze Feltzer doen...
laten we erover stemmen!
Stuur mij een dm met Carbo of Feltzer...
Dit is TheFokElite crewbike:
[ afbeelding ]
Maar als ik met sport Chrome vrij speel, is die dan beschikbaar in muscle of Super?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
als je met super klasse races wint unlock je dingen voor alle klasses zeg maar nochrome![]()
nee alleen als je met super chrome vrij speelt. er staat specifiek 'won XX more races in this class of car'. maar de super klasse unlocked allesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:28 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Maar als ik met sport Chrome vrij speel, is die dan beschikbaar in muscle of Super?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:31 schreef Kn0x het volgende:
Dus dan kan ik beter in Super races winnen? Want dan unlock ik de bonussen voor elke klasse?
We racen al. Als je joint straksquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nog een half uur jongens, en dan gaan we racen!
Who's in?
die ene custom race van jou? kun je op de map met een X aangeven waar we beginnen en het einde? ik herken de locaties nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Who's in?
Misschien, ben nog aan het werkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Who's in?
quote:
Start:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
die ene custom race van jou? kun je op de map met een X aangeven waar we beginnen en het einde? ik herken de locaties niet
X marks the spot.quote:
en dan weer gelijk een paar dagen bad sport?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
X marks the spot.
Tongva Hills.
Daarna gelijk door naar het nudistenkamp lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |