SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb net het standaard gezeik van iedereen hier mee gemaakt:
- OP crosses
- OP LB+Y
- Ik kreeg telkens niet de verdediger die ik wilde hebben -> doelpunt tegen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Haha, nee dank je. Al zit ik wel redelijk onder. Jij hebt toch een sleeve?quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dit moet een troll zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Haha, nee dank je. Al zit ik wel redelijk onder. Jij hebt toch een sleeve?.
Wat zijn jullie voor rare kampers.![]()
Halve jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Haha, nee dank je. Al zit ik wel redelijk onder. Jij hebt toch een sleeve?![]()
Tja, dat je Air Max en tattoo's associeert met kampers snap ik wel. Alleen ben ik verre van een kamper.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit moet een troll zijn.
Wat zijn jullie voor rare kampers.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik wil nu wel een potje doen maar waarschijnlijk is er dan lag want mijn internet is te traagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:21 schreef DuTank het volgende:
Ik heb net het standaard gezeik van iedereen hier mee gemaakt:
- OP crosses
- OP LB+Y
- Ik kreeg telkens niet de verdediger die ik wilde hebben -> doelpunt tegen.![]()
![]()
Collega van me heeft 3 sterren laten tattooeren na de 30ste titel van Ajax en hij heeft zijn zoontje Daley genoemd dat is pas commitment![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Collega van me heeft 3 sterren laten tattooeren na de 30ste titel van Ajax en hij heeft zijn zoontje Daley genoemd dat is pas commitment![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Dan ben je gewoon een clown die aandacht te kort heeft vind ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Collega van me heeft 3 sterren laten tattooeren na de 30ste titel van Ajax en hij heeft zijn zoontje Daley genoemd dat is pas commitment.
![]()
Sja ik vond het ook een tikkeltje overdreven allemaalquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een clown die aandacht te kort heeft vind ik.
![]()
Ik stond zaterdag bij een hooligan (?) van Ajax in de metro met tattoo's, een Ajax-shirt en hij miste ook een paar voortanden.![]()
thanks wacht hem nog even afquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kans is wel aanwezig dat Eikrem juist voor Ziyech gaat spelen![]()
wel van de week al heerenveen to win meegepakt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En jij begon over hoe goed Serero was?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stond zaterdag bij een hooligan (?) van Ajax in de metro met tattoo's, een Ajax-shirt en hij miste ook een paar voortanden.![]()
![]()
sindsdien prakt zijn moeder zijn eten voordat het naar binnen kan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En jij begon over hoe goed Serero was?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |