eh?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
want een 2000 watt motor is goedkoper dan een 500watt?
duidelijkquote:
Volgens mij is alles wat energiezuinig is, duurder in de aanschaf.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
want een 2000 watt motor is goedkoper dan een 500watt?
die vergelijking gaat niet op, je huis wordt niet sneller vies, maar als je bijvoorbeeld huisdieren en tapijt heb, heb je al dat vermogen nodig om het schoon te houdenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij is alles wat energiezuinig is, duurder in de aanschaf.
Ik zuig overigens liever twee keer per week met meer vermogen dan, energiezuinig, elke dag.
Dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
duidelijk
er valt weinig te verhogen aan het aantal cfm, dus moet je meer toeren hebben, en dus hoger wattage, is toch logisch?
Het wachten is op de op te dringen voor te schrijven richtlijnen betreffende de voorgeschreven maximale lengtes bij het afknijpen van de grote boodschap, het toegestane gewicht van de grote boodschap, het toegestane volume van de kleine, de maximale frequentie qua toiletbezoeken en het toezicht op de naleving van al het voornoemde.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:16 schreef heiden6 het volgende:
Europa regelt nu ook het doorspoelen van uw toiletten en urinoirs
Hier zakt je broek toch van af?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het wachten is op de op te dringen voor te schrijven richtlijnen betreffende de voorgeschreven maximale lengtes bij het afknijpen van de grote boodschap, het toegestane gewicht van de grote boodschap, het toegestane volume van de kleine, de maximale frequentie qua toiletbezoeken en het toezicht op de naleving van al het voornoemde.
Kijk, als de EU nou eens regels zou maken of zorgen voor schone toiletten in landen als Frankrijk, Spanje, Italie, Bulgarije, Roemenie etc etc.. Maar wat ze eigenlijk zeggen is het kan nog wel smeriger.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:16 schreef heiden6 het volgende:
Europa regelt nu ook het doorspoelen van uw toiletten en urinoirs
Hier zakt je broek toch van af?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |