SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, die muziekjes + geluiden moet je wel kunnen horenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom verkoopt iedereen z'n kaartjes nu al? Die prijs blijft toch wel even stijgen nog?
Heb een probleem, zette net even het geluid op mute omdat ik een telefoontje binnen kreeg. Het lukt me nu niet meer om hem aan de praat te krijgen.... Pokémon zonder geluid is hetzelfde als pannekoeken zonder stroop. Of bier zonder alcohol. Of koffie met suiker...
ik vond van persie echt heel erg kut.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:28 schreef MeneerLogica het volgende:
Van persie en eto'o goede combi voorin bij 41212?
telefoon aan/uit wel geprobeerd tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Pffff gaat een lange nachtdienst worden als ik geen geluid/muziek heb....
heel veel klikkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:33 schreef Roypsv het volgende:
Kan iemand mij misschien verder helpen in hoe ik snel 900 contracten verkoop?
Bedoel het geluid op de computer. Drukte rechtsonder op de speaker en daarna op mute. Er veranderde niets aan het icoontje, er kwam dus niet zo'n mute tekentje naast te staan maar het geluid ging wel uit. Krijg hem nu dus niet meer aan de praat en durf de computer ook niet opnieuw op te starten want ik heb geen idee of er een ww op zit en wat dit is...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
telefoon aan/uit wel geprobeerd toch
Op het icoontje drukken van de speaker, hierna op "mixer" hier kan je als het goed is het volume per bron omhoog/omlaag doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bedoel het geluid op de computer. Drukte rechtsonder op de speaker en daarna op mute. Er veranderde niets aan het icoontje, er kwam dus niet zo'n mute tekentje naast te staan maar het geluid ging wel uit. Krijg hem nu dus niet meer aan de praat en durf de computer ook niet opnieuw op te starten want ik heb geen idee of er een ww op zit en wat dit is...
Via de web app kan je er 400 per uur verkopenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:33 schreef Roypsv het volgende:
Kan iemand mij misschien verder helpen in hoe ik snel 900 contracten verkoop?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Via de web app kan je er 400 per uur verkopen
Ja ik ben wel redelijk bekend met het systeem. Als ik er niet uit kom dan is het vaak iets ingewikkelder. Behalve als het fucking simpel is en ik er met mijn domme kop overheen kijk. Maar zo simpel is het helaas niet op te lossen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Op het icoontje drukken van de speaker, hierna op "mixer" hier kan je als het goed is het volume per bron omhoog/omlaag doen.
Probeer dit eens:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik ben wel redelijk bekend met het systeem. Als ik er niet uit kom dan is het vaak iets ingewikkelder. Behalve als het fucking simpel is en ik er met mijn domme kop overheen kijk. Maar zo simpel is het helaas niet op te lossen.
omdat je na 14 uur op rij fifa er niet beter van gaat spelen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:46 schreef Djeetje het volgende:
Kan iemand me hier uitleggen waarom ik op eens alles verlies met 3-0 en ik nu degradeer naar divisie 4 van uit divisie 1 ?
Kan dit zonder problemen? Als er iets fout gaat op deze computer ben ik de sjaak.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Probeer dit eens:
Via CMD de volgende commando's:
net stop audiosrv
net stop AudioEndpointBuilder
net start audiosrv
net start AudioEndpointBuilder
Is alleen de audioservice van windowsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kan dit zonder problemen? Als er iets fout gaat op deze computer ben ik de sjaak.
Toegang geweigerdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is alleen de audioservice van windows
14eu krijg je er 2 thiago silva's voor terug.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:48 schreef Roypsv het volgende:
godverdommme kom 100k te kort voor zlatanius
Heb je de CMD wel geopend met Admin?quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
14eu krijg je er 2 thiago silva's voor terug.
Laatste keer met CMD kloten was alweer een tijdje geleden....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je de CMD wel geopend met Admin?
Die service regelt de audio van alle bronnen en met deze commando reset je alles weer naar normaal als het goed is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Laatste keer met CMD kloten was alweer een tijdje geleden....
BAAS!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Maar waar lag het nu aan?
Dat moet het haast wel zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
omdat je na 14 uur op rij fifa er niet beter van gaat spelen?
Ja zeker! Bedankt!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die service regelt de audio van alle bronnen en met deze commando reset je alles weer naar normaal als het goed is.
Doet hij het nu weer?
Mooiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja zeker! Bedankt!
Kan ik nu weer opnieuw beginnen met Pokémon... Zodra het geluid weg ging klikte ik uit frustratie ook de browser weg...
Wat nu wel raar is, er staat nu rechtsonder dat het geluid gemute is maar dat is het niet. Hij pakte ook de laatste van de 4 commands niet. Hij zei dat hij alweer was gestart.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mooiik weet hoe frustrerend nachtdiensten kunnen zijn
Oh dan heb je een servicepack want die audiosrv start dan automatisch die tweede mee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat nu wel raar is, er staat nu rechtsonder dat het geluid gemute is maar dat is het niet. Hij pakte ook de laatste van de 4 commands niet. Hij zei dat hij alweer was gestart.
Ach ik heb weer geluid dus ik ben al lang tevreden!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh dan heb je een servicepack want die audiosrv start dan automatisch die tweede mee.
Maar die gemute speaker zal zo wel weer weggaan dat komt omdat de service opnieuw is gestart en het icoontje nog niet gerefreshed is.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
37 coins winst.
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:00 schreef Djeetje het volgende:
Makkelijk weg te lezen tekst over de zwarte piet Lindgren.
Vond het weer heerlijk om te lezen
Geen idee maar ik vind hem beter dan IF Lukakuquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom ben ik in vredesnaam met Pokémon begonnen. Het spel is nog niet begonnen of ik moet de moeilijkste keuze uit mijn leven maken...
waar ben je pokemon op begonne ndan ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom ben ik in vredesnaam met Pokémon begonnen. Het spel is nog niet begonnen of ik moet de moeilijkste keuze uit mijn leven maken...
Charmander duhquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:04 schreef Tobi-wan het volgende:
http://www.vizzed.com/pla(...)oy%20Java%20Emulatorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:05 schreef Roypsv het volgende:
[..]
waar ben je pokemon op begonne ndan ?
Ja maar iedereen kiest Charmander al...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Charizard maar is in het begin wat moeilijker
lets do thisquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
http://www.vizzed.com/pla(...)oy%20Java%20Emulator
[..]
Ja maar iedereen kiest Charmander al...
edit: fuck it, charmander it is.
divisie 2 pikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja zeker! Bedankt!
Kan ik nu weer opnieuw beginnen met Pokémon... Zodra het geluid weg ging klikte ik uit frustratie ook de browser weg...
Ik had het. Voor in de trein. Maar toen kwam ik er achter dat de wc's in de trein eigenlijk prima fapruimtes zijn dus kweek ik daar tegenwoordig heel wat uren blaren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:07 schreef wieisboos het volgende:
ik heb gewoon pokemon op mijn telefoon
Toen ik het een tijd terug op m'n mobiel speelde stond hij standaard op 2x versnelling ja.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013[b] 01:09[/b] schreef Roypsv het volgende:
duurt m e veelste lang die pokemon
wow dan ren jij echt kk hardquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toen ik het een tijd terug op m'n mobiel speelde stond hij standaard op 2x versnelling ja.
Finish him. Ik ben overigens op zoek naar een 3DS emulator. Is die er al?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff komt net een lvl 3 Rattata op me af... Die ratten zijn echt levensmoe...
Nopequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:22 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Finish him. Ik ben overigens op zoek naar een 3DS emulator. Is die er al?
Willemsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:27 schreef Roypsv het volgende:
welke dikke speler kan ik kopen voor 1 milly
Rooneyquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:27 schreef Roypsv het volgende:
Zeefuikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:27 schreef Roypsv het volgende:
Dit ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:07 schreef wieisboos het volgende:
ik heb gewoon pokemon op mijn telefoon
Heel wat Akinfenwa's.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:27 schreef Roypsv het volgende:
'sup broeder. Je was ineens weg vanmiddag.quote:
Reemsterquote:
Eerst 1, en toen nog 2, die had ik wel gezien maar half bewustquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
'sup broeder. Je was ineens weg vanmiddag.Had nog een team voor je gefiekst.
Die skill op 1:15
Daarom Pokemon geel, dan kun je ze alledrie krijgen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Alleen werkt in geel de duplicate glitch niet volgens mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Daarom Pokemon geel, dan kun je ze alledrie krijgen.
Charizard, Blastoise, Gyarados, Dugtrio (no homo)![]()
Kosticquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:27 schreef Roypsv het volgende:
quote:
dat scheelt je zo'n 105K om weer wat anders te kopenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:18 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb nu falcao en menez als spiten. Ik vind menez alleen beter dan falcao
Deze man weet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat scheelt je zo'n 105K om weer wat anders te kopen![]()
gewoon ibra man
ik wil hem nietquote:
Jep. denk dat ik benzema naast menez ga gebruiken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat scheelt je zo'n 105K om weer wat anders te kopen![]()
gewoon ibra man
Alleen console.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:40 schreef FCsuarez het volgende:
kan je FUT 13 eigenlijk nog in via de web-app ? of alleen console ?
thnx. maar die hebben wel gewoon nog dezelfde TOTW als 14 toch ?quote:
Ik heb geen idee, ik denk het niet eigenlijk. Alleen de TOTW die overlapt met webapp launch (maar dat was dit jaar niet het geval dacht ik).quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
thnx. maar die hebben wel gewoon nog dezelfde TOTW als 14 toch ?
jammer, maar dan vnvnd toch maar eens kijken of 800K genoeg is om messi of ronaldo te pullenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik denk het niet eigenlijk. Alleen de TOTW die overlapt met webapp launch (maar dat was dit jaar niet het geval dacht ik).
Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jammer, maar dan vnvnd toch maar eens kijken of 800K genoeg is om messi of ronaldo te pullen
2 euro gebodenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:46 schreef Blistering het volgende:
Zeauw, ik nok ff met FUT. Heb nog 700k coins, dus als iemand die voor een mooi prijsje wilt hebben dan hoor ik 't wel
denk het ook niet maar anders staan die coins ook maar weg te rotten. en anders nog wat leuke spelers voor in generations mocht dat ooit nog komen in 14quote:
Valbuena...switch.. gaat niet bevallenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:50 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar eens proberen
Ik vond zijn nif echt fijn spelenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Valbuena...switch.. gaat niet bevallen
heb alleen met zijn IF gespeeld op centrale CAM..huilen met de pet op.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vond zijn nif echt fijn spelenNu net zijn if gehaald.
Totaal niet te vergelijken ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb alleen met zijn IF gespeeld op centrale CAM..huilen met de pet op.
nou ja ik vond voornamelijk zijn schot enorm slecht en word veel te makkelijk van de bal gezet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken ookVrij logisch dat hij als centrale cam niet voldoet, maar als widecam lijkt hij me ook wel goed.
Gemiddelde lengte van je verdediging is 1.20 ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:50 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar eens proberen
Geen idee. Silva is 183. Maar dat is geen probleem bij hem. Van de rest heb je weinig keus in die comp.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gemiddelde lengte van je verdediging is 1.20 ?
Die Marokkaan van Toulouse, heeft nog een IF ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. Silva is 183. Maar dat is geen probleem bij hem. Van de rest heb je weinig keus in die comp.
Abennour, misschien wel een goede. eerst even zijn nif proberen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Marokkaan van Toulouse, heeft nog een IF ook.
Doe dan Mitroglou als spits.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:05 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf geknutseldKan ik beter 1 van die van Lindgren. pakken denk ik. Alleen die schot van ManU
Twijfel over Mitroglou z'n p'squote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doe dan Mitroglou als spits.
Ik wil ook nog wel even kijken naar een team met deze formatie, niet aan gedacht. Dacht dat deze geen CDM had.
al die wonderdeals die ik hier voorbij het zien komen.. en daar heb je 12K aan over gehoudenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:13 schreef dion_v_k het volgende:
Ik stop voorlopig ook even met fut. Iemand interesse in 12k?
ja zover waren we gister ook alquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:16 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het zo doe heb ik verder geen links meer nodig. Brown kan ook nog ipv Kayal. Jammer dat Wanyama weg is.
Ben al 3 weken aan het maverenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:24 schreef FCsuarez het volgende:
God het is toch niet te hopen dat maver ook zo lang over een team maken gaat doen.
dan komt hij helemaal niet aan 3 per dag.
Nee heb nog 2 teamsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
al die wonderdeals die ik hier voorbij het zien komen.. en daar heb je 12K aan over gehouden
ik zeg 1 7.5K pack en 1 5K pack kans op IF zlatanquote:
Alleen silvers?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan iemand een toffe hybrid voor mij maken met Källström en Trochowski? Ik kom er niet echt uit.
Opstelling boeit niet zo lang het geen 5atb/3atb is.
zal er om hangenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:58 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit red ik zeker niet met nog net geen 200k?
Denk het nietquote:
te weinig pacequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:58 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit red ik zeker niet met nog net geen 200k?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan iemand een toffe hybrid voor mij maken met Källström en Trochowski? Ik kom er niet echt uit.
Opstelling boeit niet zo lang het geen 5atb/3atb is.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:21 schreef Roypsv het volgende:
[..]
haal je wel, kan zelfs nog willian halen denk ik
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat doe jij nou? UTT werkt nu ook met wefut
Wel tof dat UTT ons heeft toegevoegdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Heb hem speciaal voor die price check nog eens daar gemaakt
Doet het bij mij nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel tof dat UTT ons heeft toegevoegd
Probeer die van mij eens. Staat boven die van jou als price check. Wat vul je dan eigenlijk in?quote:
De link. Soms pakt ie m niet meteen, dan moet je ff je cursor erachter zetten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Probeer die van mij eens. Staat boven die van jou als price check. Wat vul je dan eigenlijk in?
Al gepost en getweet, dus beter lezen dat soort shit Zhanoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit ja. Beter communiceren dat soort shit ReemiHet staat er ook niet bij op UTT.
Leuk gemaakt hoor, bedankt. Alleen lijkt het me eerlijk gezegd vrij beroerd spelen (vooral de verdedigingquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dit heb ik er van gemaakt..Plaatje kun je op klikken dan krijg je de squad, kun je ff stats bekijken want er zitten wat onbekende namen tussen (voor mij iig wel).
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je moet ff ctrl+f5 doen, had ik ook.
Ik heb het ook aangevraagd. Waar zijn mijn creditsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maar het was onze Thye die het er doorheen kreeg
[ afbeelding ]
twitter:Mikevd_FR twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 10:29:58@Stackola_ Is it possible to make a squad pricechecker with the squadbuilder of http://t.co/SAxXgi1wcq? @Wefut It's way better than the rest reageer retweet
Gepost waar? In deze spamtopics?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Al gepost en getweet, dus beter lezen dat soort shit Zhano
Ja teams maken voor elkaar werkt toch bijna nooitquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Leuk gemaakt hoor, bedankt. Alleen lijkt het me eerlijk gezegd vrij beroerd spelen (vooral de verdediging), maar je hebt gewoon echt ontzettend weinig mogelijkheden door Källström
![]()
Maar ja, ik heb nu in ieder geval wel wat spelers om mee verder te knutselen.Kijk nog wel ff wat ik doe. Misschien dat ik die hele Kälström maar gewoon weg laat, daar kan je echt niets mee helaas.
Weet iemand nog een silver CM/CVM met hoge shooting stats?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maar het was onze Thye die het er doorheen kreeg
[ afbeelding ]
Wat zijn wij een bazen *fapfap*. Ik zorgde ervoor dat het 'on the list' kwam en Mike en Thye drukken m erdoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:39 schreef Reemi het volgende:
Maar stiekem was de tweet van Mighty Mike het belangrijkstetwitter:Mikevd_FR twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 10:29:58@Stackola_ Is it possible to make a squad pricechecker with the squadbuilder of http://t.co/SAxXgi1wcq? @Wefut It's way better than the rest reageer retweet
UTT is lang niet altijd betrouwbaar hoor. Zo is er van een speler soms volgens UTT maar 1 op de markt terwijl het er 50+ zijn. Iets met een dooie musquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:41 schreef DuTank het volgende:
Hahah ik keek wat mijn team eigenlijk zou kosten. Blijkt het veel duurder te zijn dan ik ervoor heb betaald (24k vs 14k). Kijk ik in die lijst wie er dan zo duur is, blijkt Vercoutre opeens 9.5k ofzo te zijn. Nu zijn er inmiddels al wel meer op de markt, maar wel grappig als ie succesvol gepricefixed wordt. Niet dat dat zal lukken, maar oké
Klopt, want ik keek een keer hoeveel van een bepaalde speler er waren. Bleken het er 25 te zijn en op de PS3 250. Ik vond dat vreemd, deelde het hier en toen zei iemand anders: nee hoor, op de Xbox zijn er ook ongeveer 250. Dus ik nog een keer kijken, refreshen: 120. Dus was nog steeds niet hetzelfdequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
UTT is lang niet altijd betrouwbaar hoor. Zo is er van een speler soms volgens UTT maar 1 op de markt terwijl het er 50+ zijn. Iets met een dooie mus
fuckquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
http://www.vizzed.com/pla(...)oy%20Java%20Emulator
[..]
Ja maar iedereen kiest Charmander al...
edit: fuck it, charmander it is.
Maar zie hier geen Trochowskiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:15 schreef DutchSL het volgende:
Kallstrom kun je wel iets moois mee maken, bijvoorbeeld RPL aan de linkerkant en Spanje aan de rechterkant. Zapater en Marcano om ze te verbinden.
Bijvoorbeeld 433-4
Maicon-Ari-Spaanse RW
Ahmedov-Kallstrom-Zapater
Meljarejo-Marcano-Alvaro-Lora
Spaanse GK
Ik heb Maicon, Ari en die verdediging ook in mijn team, vooral Ari en die linksback zijn erg goed.
Ik kende die site met die oude spellen nog niet maar ik heb de meeste oude Pokemon-spellen al heel vaak gespeeld. Supaplex is trouwens echt een geniaal oud spelquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iedereen is volgens mij pokemon spelen.
Weet niet hoe GG er tegenover staat, maar dit is toch echt een dealbreaker voor mij:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:32 schreef DutchSL het volgende:
Ik reageerde ook op de stelling dat Kallstrom te beperkend wasmaar er zal met die twee Spanjaarden toch wel een link naar de Liga BBVA gemaakt kunnen worden.
Of met de Ghanese spitsen Waris (clubgenoot Kallstrom) en Boakye (BBVA).
Ik wil straks wel een potje silvers als mijn Xbox niet weer uitvalt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:31 schreef DuTank het volgende:
Wie wil er straks een potje? LitmanenAFCA? En wie wilde nog meer tegen mij?
Hahah ok, dan probeer ik mijn nieuwe team uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil straks wel een potje silvers als mijn Xbox niet weer uitvalt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:32 schreef DutchSL het volgende:
Ik reageerde ook op de stelling dat Kallstrom te beperkend wasmaar er zal met die twee Spanjaarden toch wel een link naar de Liga BBVA gemaakt kunnen worden.
Of met de Ghanese spitsen Waris (clubgenoot Kallstrom) en Boakye (BBVA).
Die Paulinho scoort altijd tegen mij. Ik ben vooral benieuwd naar Apam, Antonini, Umtiti en Obi.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah ok, dan probeer ik mijn nieuwe team uit.
http://wefut.com/en/squad/3029
Ik ben naar het hele team benieuwdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Paulinho scoort altijd tegen mij. Ik ben vooral benieuwd naar Apam, Antonini, Umtiti en Obi.
Mijn team is wel veel duurder (vooral door Kelvin maar ook door Martinez en Perea) Met al die goede non-rares die er dit jaar weer zijn moet ik wel een fatsoenlijk non-rare team kunnen maken (niet voor dit potje maar in het algemeen)quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben naar het hele team benieuwd
Apam was ook echt 200 coins
Heb je nog leuke bronze teams voor mij?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn team is wel veel duurder (vooral door Kelvin maar ook door Martinez en Perea) Met al die goede non-rares die er dit jaar weer zijn moet ik wel een fatsoenlijk non-rare team kunnen maken (niet voor dit potje maar in het algemeen)
fypquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:52 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allen
Afgelopen dagen voor 400k 100 euro aan packs geopend. Beste pulls waren
David Luiz
Navas
Sturridge 2x
Schurrle 2x
Ik denk open vandaag er een paar. Geluk is meteen weer terug. Mata en Reus in ongeveer 10packs
Ik heb hele standaard teams.. 1 MLS, 1 Championship/Engels en 1 MLS/Engels. Ik ben nog niet heel creatief. Dit non-rare team bedacht ik net wel binnen 10 minutenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb je nog leuke bronze teams voor mij?
Helaas, ik ga een team maken met lazaro, nguyen en jean-baptiste denk ik. Hebbie nog tips voor mij?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hele standaard teams.. 1 MLS, 1 Championship/Engels en 1 MLS/Engels. Ik ben nog niet heel creatief. Dit non-rare team bedacht ik net wel binnen 10 minuten[ afbeelding ]
Zo hoort het !quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Weekend
Wel wiskunde verneukt maar goed
Wynne RB en die RB Salzburg spelers op links.. verder zit er wel veel pace in dit team. Opara kan natuurlijk ook als LCB voor nog meer pacequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Helaas, ik ga een team maken met lazaro, nguyen en jean-baptiste denk ik. Hebbie nog tips voor mij?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:17 schreef Fuszy het volgende:
Onze muzikale genialiteit is eindelijk verenigd. Reemi![]()
Dit is iets te aanvallendquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wynne RB en die RB Salzburg spelers op links.. verder zit er wel veel pace in dit team. Opara kan natuurlijk ook als LCB voor nog meer pace[ afbeelding ] Met een Oostenrijkse manager in de MLS heeft alleen Svento geen 9 chem.
Die A.Bundesliga bronzes zijn ook best wel goed. Trimmel kan ook nog als 4* RB. Wat voor formatie wil je dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dit is iets te aanvallendvillarreal, zardes en farfan hebben ook goede stats
Ik heb echt geen ideequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die A.Bundesliga bronzes zijn ook best wel goed. Trimmel kan ook nog als 4* RB. Wat voor formatie wil je dan?
Ik ben nu bezig met 3quote:
GOTY gaat te ver maar het was zeker een dik spelquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:44 schreef byah het volgende:
[..]
GOTY, vond het verhaal toffer dan GTAV
Verkeerde 41212 fusquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:56 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand de rest verzinnen. Budget 190k totaal. Dus nog ongeveer 90k voor de rest. Ik kom er niet uit met mijn budget. Is elke keer te duur.
Enige aanpassing mag ook. Lewandowski wil ik sowieso proberen. Liefste een snelle spits ernaast.
zoek je eigen smaak jij stuk onbenulquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:06 schreef zerokil het volgende:
geef mij een leuke spotify playlist.
danku
Ik hoop op 'geel voor' bets hahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:05 schreef FCsuarez het volgende:
zal eens even puzzelen voor je fuszy
nog mooie quotes voor dit weekend ?
Real 4.4 uit bij barca
Arrow Rock 500 - 2011, a playlist by Peter Klaassen on Spotifyquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:06 schreef zerokil het volgende:
geef mij een leuke spotify playlist.
danku
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]je zag hem niet echt, alleen in zo'n visioen dus het zou best kunnen van niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of het speelt zich voor FC3 af, kan ook
goed ingeschoten penalty.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:19 schreef Tim86 het volgende:
دوري VIVA: Ø£ØØ¯Ø§Ø« Ù…Ø¤Ø³ÙØ© ÙÙŠ مباراة العربي والنصر وتبادل للضرب بين الØÙƒÙ… سعد Ø§Ù„ÙØ¶Ù„ÙŠ ولاعبي النصر (HD)
Scheids hoekt een paar spelers neer
50K ofzo in totaal?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
20 euro aan packs gehaald, beste pulls:
IF Cigarini (discardwaarde)
Sturridge
Dante
Hart
Pepe
Pique
Busquets
Soldado
Mkhatiyannogwat (Armeen van Dortmund)
Nou ja, dat kon slechter toch?
Al die mannetjes in gewaden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:19 schreef Tim86 het volgende:
دوري VIVA: Ø£ØØ¯Ø§Ø« Ù…Ø¤Ø³ÙØ© ÙÙŠ مباراة العربي والنصر وتبادل للضرب بين الØÙƒÙ… سعد Ø§Ù„ÙØ¶Ù„ÙŠ ولاعبي النصر (HD)
Scheids hoekt een paar spelers neer
Zo iets. Heb wel eens matigere packs gehad.quote:
50K uit 20 euro is natuurlijk gewoon 75%loss.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zo iets. Heb wel eens matigere packs gehad.
Best leipe stats trouwens, die Cigarini
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:47 schreef wonton het volgende:
Heb nieuwe Timberlands classics premium
Dat scherm lijkt groter dan de 5.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:51 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als we toch aan het pimpen zijn.[ afbeelding ]
Uurtje voor de wedstrijd pas.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
50K uit 20 euro is natuurlijk gewoon 75%loss.
opstellingen NEC en heerenveen al ergens gespot ?
Janoski'squote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb ook zoiets liggen. Chille schoenen
Ik nieuwe Nike SB Janoski met zwart leer. En twee Obey truien waarvan er 1 niet past
Wat is er nou zo speciaal aan een trui met daarop veel te groot "OBEY" geplakt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb ook zoiets liggen. Chille schoenen
Ik nieuwe Nike SB Janoski met zwart leer. En twee Obey truien waarvan er 1 niet past
Vind ze wel mooi altijd maar jammer genoeg pas ik ze nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Janoski's. Heb 3 paar en ze zitten heerlijk.
er van uitgaand dat je ook 150k van mij daarvoor had kunnen kopen best slechtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
20 euro aan packs gehaald, beste pulls:
IF Cigarini (discardwaarde)
Sturridge
Dante
Hart
Pepe
Pique
Busquets
Soldado
Mkhatiyannogwat (Armeen van Dortmund)
Nou ja, dat kon slechter toch?
Haha platvoetjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:58 schreef wonton het volgende:
[..]
Vind ze wel mooi altijd maar jammer genoeg pas ik ze niet
zonde zit te twijfelen om ziyech of eikrem to score te nemen, gewoon omdat het kan.quote:
Maar dat is niet leukquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
er van uitgaand dat je ook 150k van mij daarvoor had kunnen kopen best slecht
Air Max classics >>>>>>>>>>>> Dunksquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:59 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar niks gaat boven de oude Nike SB Dunks.
dan nog kan je met die coins meer packs openen dan met de 20eu aan fifa puntenquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat is er nou zo speciaal aan een trui met daarop veel te groot "OBEY" geplakt?
van gje gekocht?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:00 schreef wonton het volgende:
Heb ook deze gehaald voor aankomend WK
[ afbeelding ]
Haha die vind ik echt lelijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]geen idee. Kleur incl Obey erop vond ik wel vet. Ik had deze twee iig gekocht. Waarvan die grijze niet past.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede probeer ik te verkopen en als dat niet lukt stuur ik hem wel terug
Welke maat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]geen idee. Kleur incl Obey erop vond ik wel vet. Ik had deze twee iig gekocht. Waarvan die grijze niet past.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staan allebei al even droogquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zonde zit te twijfelen om ziyech of eikrem to score te nemen, gewoon omdat het kan.
Classics vind ik lelijk. Als je dan toch voor Air Max gaat doe dan de AM1 of de AM90. Mits de juiste cw natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Air Max classics >>>>>>>>>>>> Dunks
Die grijze vind ik dan nog wel coolquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:00 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M. Alleen ze zijn best groot. Die tweede is nog groter dan die eerstequote:
zin om even met een bet te kijken vanavond. maar weet even niet wat. zie bij NEC nou ook niet echt iemand scoren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staan allebei al even droog
Eikrem is zijn basisplek al een paar weken kwijt ook. Weet niet of het nu anders zal zijn.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:00 schreef Reemi het volgende:
Ik wil ook nog Janoski's ja, maar ik weet niet welke.
NEC met een mega verdedigend middenveld in ieder geval. Verdediger Conboy komt er nu bij (naast Palsson en Koolwijk).quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zin om even met een bet te kijken vanavond. maar weet even niet wat. zie bij NEC nou ook niet echt iemand scoren.
Die wilde ik eerst ook maar ik heb al de "tiffany's".quote:
ga gewoon voor ziyechquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NEC met een mega verdedigend middenveld in ieder geval. Verdediger Conboy komt er nu bij (naast Palsson en Koolwijk).
Ik had nog van die lichtblauwe alleen die kan ik niet meer aanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die wilde ik eerst ook maar ik heb al de "tiffany's".
Ik wilde eerst die fiegs halen maar geen zin om er de hoofdprijs voor te moeten betalen. Die tijd heb ik gehadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had nog van die lichtblauwe alleen die kan ik niet meer aan. Waren echt zo smerig dat ik ze in de wasmachine heb gegooid. Nu zitten ze veel te strak.
Die tiffany's wil ik ook nog wel.
Over een paar weken komt van Asics de christmas pack uit. Lekker rode GL III halen
Sowiesoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ga gewoon voor ziyechfunbetje moet kunnen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Classics vind ik lelijk. Als je dan toch voor Air Max gaat doe dan de AM1 of de AM90. Mits de juiste cw natuurlijk.
Van de infrareds heb ik ook 2 paartjes. Heb 4 paar AM90. 2 x infrared, 1 paar homegrowns en een paartje mints.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze heb ik ook nog staan
Dat jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Nike Air Max waren echt de shit toen ik 12 was.
Ze lopen ook zo ontzettend chillquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Van de infrareds heb ik ook 2 paartjes. Heb 4 paar AM90. 2 x infrared, 1 paar homegrowns en een paartje mints.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:51 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als we toch aan het pimpen zijn.[ afbeelding ]
Kans is wel aanwezig dat Eikrem juist voor Ziyech gaat spelenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ga gewoon voor ziyechfunbetje moet kunnen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:14 schreef Djeetje het volgende:
Heeft hier iemand eigenlijk een Buddha to Buddha armband of ring ?
Je bent toch geen wijf of wel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:14 schreef Djeetje het volgende:
Heeft hier iemand eigenlijk een Buddha to Buddha armband of ring ?
Die verkopen ze bij mijn moeder in de winkel..echt niks voor mijquote:
Zelfs die zouden die rommel lelijk vindenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die verkopen ze bij mijn moeder in de winkel..echt niks voor mij
Wel leuk voor al die kampsjakies
Zijn zat jongens met een hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent toch geen wijf of wel?
Krengen verkopen goed hoor. Onbegrijpelijk..maar toch.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfs die zouden die rommel lelijk vinden
voor 50 euro wippen en een ketting ? nicequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die verkopen ze bij mijn moeder in de winkel..echt niks voor mij
Wel leuk voor al die kampsjakies
Gewoon ringtattoo nemen ja tochhhhquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Ringen vind ik sowieso niet mooi staan bij jongens. Maar ja, ik ben een mongool want draag zelf wel een trouwring.
Tattoo;squote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon ringtattoo nemen ja tochhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |