SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, die muziekjes + geluiden moet je wel kunnen horenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom verkoopt iedereen z'n kaartjes nu al? Die prijs blijft toch wel even stijgen nog?
Heb een probleem, zette net even het geluid op mute omdat ik een telefoontje binnen kreeg. Het lukt me nu niet meer om hem aan de praat te krijgen.... Pokémon zonder geluid is hetzelfde als pannekoeken zonder stroop. Of bier zonder alcohol. Of koffie met suiker...
ik vond van persie echt heel erg kut.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:28 schreef MeneerLogica het volgende:
Van persie en eto'o goede combi voorin bij 41212?
telefoon aan/uit wel geprobeerd tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Pffff gaat een lange nachtdienst worden als ik geen geluid/muziek heb....
heel veel klikkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:33 schreef Roypsv het volgende:
Kan iemand mij misschien verder helpen in hoe ik snel 900 contracten verkoop?
Bedoel het geluid op de computer. Drukte rechtsonder op de speaker en daarna op mute. Er veranderde niets aan het icoontje, er kwam dus niet zo'n mute tekentje naast te staan maar het geluid ging wel uit. Krijg hem nu dus niet meer aan de praat en durf de computer ook niet opnieuw op te starten want ik heb geen idee of er een ww op zit en wat dit is...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
telefoon aan/uit wel geprobeerd toch
Op het icoontje drukken van de speaker, hierna op "mixer" hier kan je als het goed is het volume per bron omhoog/omlaag doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bedoel het geluid op de computer. Drukte rechtsonder op de speaker en daarna op mute. Er veranderde niets aan het icoontje, er kwam dus niet zo'n mute tekentje naast te staan maar het geluid ging wel uit. Krijg hem nu dus niet meer aan de praat en durf de computer ook niet opnieuw op te starten want ik heb geen idee of er een ww op zit en wat dit is...
Via de web app kan je er 400 per uur verkopenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:33 schreef Roypsv het volgende:
Kan iemand mij misschien verder helpen in hoe ik snel 900 contracten verkoop?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Via de web app kan je er 400 per uur verkopen
Ja ik ben wel redelijk bekend met het systeem. Als ik er niet uit kom dan is het vaak iets ingewikkelder. Behalve als het fucking simpel is en ik er met mijn domme kop overheen kijk. Maar zo simpel is het helaas niet op te lossen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Op het icoontje drukken van de speaker, hierna op "mixer" hier kan je als het goed is het volume per bron omhoog/omlaag doen.
Probeer dit eens:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik ben wel redelijk bekend met het systeem. Als ik er niet uit kom dan is het vaak iets ingewikkelder. Behalve als het fucking simpel is en ik er met mijn domme kop overheen kijk. Maar zo simpel is het helaas niet op te lossen.
omdat je na 14 uur op rij fifa er niet beter van gaat spelen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:46 schreef Djeetje het volgende:
Kan iemand me hier uitleggen waarom ik op eens alles verlies met 3-0 en ik nu degradeer naar divisie 4 van uit divisie 1 ?
Kan dit zonder problemen? Als er iets fout gaat op deze computer ben ik de sjaak.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Probeer dit eens:
Via CMD de volgende commando's:
net stop audiosrv
net stop AudioEndpointBuilder
net start audiosrv
net start AudioEndpointBuilder
Is alleen de audioservice van windowsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kan dit zonder problemen? Als er iets fout gaat op deze computer ben ik de sjaak.
Toegang geweigerdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is alleen de audioservice van windows
14eu krijg je er 2 thiago silva's voor terug.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:48 schreef Roypsv het volgende:
godverdommme kom 100k te kort voor zlatanius
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |