HOAX we waren het er ook over eens dat sommige pen0rs er heel raar uitzagen in kpdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
Jullie willen me gewoon zien falen
Tevens: ik ben het met shar ergens over eens!!
ohjaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOAX we waren het er ook over eens dat sommige pen0rs er heel raar uitzagen in kpd
Ik had in die tijd al 10 topics kunnen openen maar ik probeerde nog geduldig te wachten!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:53 schreef Puckzzz het volgende:
Echt he??
Dat waren nanosecondes jonguh!!
en mijn TT was beter
No restecp fot the elderlyquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had in die tijd al 10 topics kunnen openen maar ik probeerde nog geduldig te wachten!
jochem myjerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
cougar love op tlc
smerig gewoon
Snob :vquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:59 schreef Sharana_LV het volgende:
NOG IETS MEER DAN EEN MAAND DAN KAN IK IPAD EN PS4 OPHALEN IS HET AL ZOVEEHEEERR
het duurt allemaal zo verrekte lang, ik heb gewoon zin in nieuwe spullenquote:
GOTTA CATCH THEM AAAAAAAAALquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Zomg mijn drakenteam gaat echt vet worden.
BIJNA!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:59 schreef Sharana_LV het volgende:
NOG IETS MEER DAN EEN MAAND DAN KAN IK IPAD EN PS4 OPHALEN IS HET AL ZOVEEHEEERR
yw SQ je weet dat ik graag aan je hoofd zeurquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:01 schreef Stormqueen het volgende:
Bedankt voor het pushen trouwens
Truste!
Ik denk bij Pokémon echt alleen maar aan mijn jonge zoons stuiterend op de achterbank van de auto terwijl we naar de allereerste Pokémon film gingen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Zomg mijn drakenteam gaat echt vet worden.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:01 schreef Stormqueen het volgende:
Bedankt voor het pushen trouwens
Truste!
kun je nagaan hoe oud je bentquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk bij Pokémon echt alleen maar aan mijn jonge zoons stuiterend op de achterbank van de auto terwijl we naar de allereerste Pokémon film gingen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |