Wat zie je in je glazen bol over mijn toekomst?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:26 schreef Pumatje het volgende:
I can predict the future
[ afbeelding ]
Mijn visioen vertelde me hetvolgende plaatje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat zie je in je glazen bol over mijn toekomst?
Tha fuckquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:32 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Mijn visioen vertelde me hetvolgende plaatje.
[ afbeelding ] met jou als kapitein op deze prachtige boot
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:35 schreef Pumatje het volgende:
Nooit meer lenspompen..water.. moeilijk moeilijk. Gewoon kapitein zijn op je gigantische vliegende banaan
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:32 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Mijn visioen vertelde me hetvolgende plaatje.
[ afbeelding ] met jou als kapitein op deze prachtige boot
zie je, iedereen wil een rondje op de bootquote:
De kustwacht heeft er twee, plus je kan ieder vliegmasjien een patrouille laten vliegen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:40 schreef Aapsoldaat het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ert_vliegtuig__.html
Sinds wanneer heeft NL BV patrouille vliegtuigen?
Ik kan wel entree gaan heffenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:40 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zie je, iedereen wil een rondje op de boot
Dat sowieso niet, maar die prijs staat me wel aan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:45 schreef Pumatje het volgende:
50000 miljard euro voor 'n rondje, maar ze mogen de kapiteinspet NIET op
Zeemanshandelsgeestquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, maar die prijs staat me wel aan.
hehehequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:50 schreef Pumatje het volgende:
Waar jij heen vliegt met die boot is verder dan 't buitenland vriendjij gaat de melkweg ermee af cruisen
Op die fiets, duidelijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De kustwacht heeft er twee, plus je kan ieder vliegmasjien een patrouille laten vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |