Niet op iPhone?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tinder heeft net een update gehad zie ik.
Dat hoeft toch helemaal niet? Het kan ook zij de eerste was die online was en op like heeft geklikt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kreeg melding dat ik gematched was aan haar dus ze is sowieso online
Care. Als je morgen nog niks terug hebt kun je wel wat zeggen, en anders blokken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kreeg melding dat ik gematched was aan haar dus ze is sowieso online
Android.quote:
Waar kun je dat zien?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:32 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Ik zie bij sommige dames dat ze 2 dagen voor het laatst actief zijn geweest.
Die ben ik ook al tegen gekomen, meteen langs laten komen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:35 schreef Bucketlist het volgende:
Wacht even. Dit is helemaal vaag [ afbeelding ]
Hier zie je dat mijn eerste match toen ik een screenshot maakte voor het laatste een week geleden actief was. Maar ik heb pas 2 dagen Tinder.
Dat begrijp ik (zie eerdere posts in dit topic). Maar hoe kan die match dan tot stand komen. Zij/hij/de bot is een week geleden voor het laatste actief geweest. Mijn Tinder-profiel bestaat pas 2 dagen.quote:
Daar had ik er ook een vanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:35 schreef Bucketlist het volgende:
Wacht even. Dit is helemaal vaag [ afbeelding ]
Hier zie je dat mijn eerste match toen ik een screenshot maakte voor het laatste een week geleden actief was. Maar ik heb pas 2 dagen Tinder.
Raar jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:37 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Dat begrijp ik (zie eerdere posts in dit topic). Maar hoe kan die match dan tot stand komen. Zij/hij/de bot is een week geleden voor het laatste actief geweest. Mijn Tinder-profiel bestaat pas 2 dagen.
Dan kan er toch nooit een match komen?
Haha, wie weetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eén van mijn recente matches is een 22-jarige dame. Zou het ElkeKeerWeer zijn?
Ik zie niet waarom je dan leuke matches tegenkomt? De meeste zijn in die spree lelijk?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Like-spree werpt z'n vruchten weer af; vijf goede matches in tien minuten.
Geen zorgen. Ik had eerst alles op 20km gehad. Dag later op 60km zoeken en krijg ik ineens allemaal wijven van 15 - 25 km ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:42 schreef Captainp00face het volgende:
Oke, blijkbaar heb ik nu alle chicks gehad.
Deze zijn toevallig allemaal goed. Vaak zijn 6 van de 10 minder mooi.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom je dan leuke matches tegenkomt? De meeste zijn in die spree lelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |