SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Neuer ook dacht ik?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:49 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Boven de 50k van regular golds.
gotze zo goedkoop op de xboxquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:49 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Boven de 50k van regular golds.
Nee sinds wanneer bestaat dat dan ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:12 schreef Diamond3d het volgende:
Hoorde van een collega dat je ergens COINS kan kopen?
Je zet een spelers op de transfermarkt, bijv een speler van rating 60 voor 50.000 en de betreffende site waar jij aan betaald hebt koopt dan die speler op voor jou?
Iemand hier bekend mee?
Valt toch gewoon onder goedkoop cheaten..![]()
Sommige mensen hier hebben er echt honderden euro's aan verdiend door coins te verkopen op Marktplaats en zo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:12 schreef Diamond3d het volgende:
Hoorde van een collega dat je ergens COINS kan kopen?
Je zet een spelers op de transfermarkt, bijv een speler van rating 60 voor 50.000 en de betreffende site waar jij aan betaald hebt koopt dan die speler op voor jou?
Iemand hier bekend mee?
Valt toch gewoon onder goedkoop cheaten..![]()
http://fifa14coins.com/quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee sinds wanneer bestaat dat dan ?
Nog nooit van gehoord
mwah valt wel mee toch ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:16 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
http://fifa14coins.com/
Beetje een duistere site als je het mij vraagt.
ps3? dan wil ik je ook wel coins verkopen hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:16 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
http://fifa14coins.com/
Beetje een duistere site als je het mij vraagt.
Hehehequote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
mwah valt wel mee toch ?
Vind hem eerder vrolijk qua kleuren totaal niet duister
Nee, ga geen echt geld besteden aan FUT.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ps3? dan wil ik je ook wel coins verkopen hoor
Ja heel jammer ja dat slechte mensen nu ook dure teams hebben waar je makkelijk van wintquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:19 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Nee, ga geen echt geld besteden aan FUT.
Alleen jammer dat een spel altijd weer min of meer verpest wordt door dit soort cheatachtige praktijken.
Wat is er nou cheaten aan het kopen van coins?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:19 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Nee, ga geen echt geld besteden aan FUT.
Alleen jammer dat een spel altijd weer min of meer verpest wordt door dit soort cheatachtige praktijken.
vorig jaar 100% ledjitquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat is er nou cheaten aan het kopen van coins?
De mensen die die coins verkopen zijn vaak cheaters, maar de mensen die coins kopen toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat is er nou cheaten aan het kopen van coins?
De mensen die die coins verkopen zijn vaak cheaters, maar de mensen die coins kopen toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |