echt gooien?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:43 schreef essnhills het volgende:
Ok, uiteindelijk uitgekregen door de batterij eruit te gooien..
Als The It Crowd het vraagt, mag het wat mij betreft.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar kan ik niet tegen als zo'n callcenter miep dat vraagt
Pics van het gooien.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:43 schreef essnhills het volgende:
Ok, uiteindelijk uitgekregen door de batterij eruit te gooien..
Ik kan best geweldadig worden somsquote:
Ik zeg dit dagelijks hier thuisquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
"Have you tried turning it off and on again?"
wie?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als The It Crowd het vraagt, mag het wat mij betreft.
geloof er niks vanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan best geweldadig worden soms
Zelfde jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zeg dit dagelijks hier thuis
wederom: geen neegur..quote:
Ja nou misschien was het even een worpje richting de zachte landing van mijn bedquote:
heb je niet ook wel eens dat je je telefoon op je bed gooit en dat die dan op magische wijze 5 keer stuitert en via de hoek van je nachtkastje op de grond dondert?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou misschien was het even een worpje richting de zachte landing van mijn bed
9/10 keer is het ook echt het probleemquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
Zelfde ja![]()
Als iemand vraagt of ik wil helpen en ik te lui ben
Nee, ik mis meestal gewoon het bed volledigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je niet ook wel eens dat je je telefoon op je bed gooit en dat die dan op magische wijze 5 keer stuitert en via de hoek van je nachtkastje op de grond dondert?
Of bij mobieltjes als er geen bereik is: stop je simkaart er even opnieuw inquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
9/10 keer is het ook echt het probleem
Een betere oplossing is het mobieltje op zijn kop houden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
Of bij mobieltjes als er geen bereik is: stop je simkaart er even opnieuw in
Hahahahaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Plaatje van de webshop:
[ afbeelding ]
Wat ik kreeg
[ afbeelding ]
werkt sowieso niet hier, want youtubequote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen idee of dit werkt, zit mobiel.
?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Plaatje van de webshop:
[ afbeelding ]
Wat ik kreeg
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |