gewoon zo eentje kun je proberen:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:10 schreef qwinty het volgende:
ja overdag wel, maar eer dat ik uit mijn werk ben is het helaas donder;-) dus dan heb ik alleen het weekend nog over. ja het ziet er niet heel gek uit, maar als ik met mijn gewone flitser flits dan krijg je schaduwen erop van de spullen die erom heen staan.
kunt u mij ook vertellen wat voor soort kapje?
Kun je er ook niet één lenen van iemand? Je zou die van mij zo mogen lenen als je in Den Haag of omstreken woont.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:12 schreef qwinty het volgende:
nee helaas niet, het is er 1 uit het jaar 0;-) deze is van mijn tante geweest, maar hij flits nog steeds;-)
tussen de 10 en 20 euro geloof ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:26 schreef qwinty het volgende:
nee helaas niet. ik woon in utrecht.
Weet iemand hoe duur ze ongeveer zijn. En heb ik hier genoeg aan om in huis als t donker is foto's te maken?
probeer gewoon beiden, zie je direct verschil als je de instellingen gelijk laatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:41 schreef qwinty het volgende:
oke bedankt voor de tip. Ik ga het vanavond proberen.
gwn printpapier of karton?
Ja. Maar het is wel handig dat je een standaard hebt die je kunt richten. Kun je bij de kringloop kopen. Lampen zijn niet goedkoop, 25 tot 35 per lamp en ze zijn stuk als ze vallen (weet ik uit ervaring)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:43 schreef qwinty het volgende:
overdag heb ik er geen last van, het is meer voor savonds.
Kan ik deze lampen gewoon in me lampen thuis draaien?
36 watt is wel heel weinig, als je body dan ook niet zo';n hoge ISO aankan. Ik zou gaan voor minimaal 85 watt, maar ik gebruik soms zelfs 2x 85watt per parapluquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:06 schreef qwinty het volgende:
Ik heb een leuk setje gezien, maar weet niet of het wat is en of ik er genoeg aan heb:
https://www.vidaxl.nl/stu(...)atieven-en-paraplu-s
Waarvoor dank!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |