abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132488131
Hee, vraagje, kan het niet goed op internet vinden verder
Ik ben dus in Turkije en zit op wifi van het hotel. Ik kijk veel anime via een aantal sites (watchop,animeram etc) en YouTube.

Alleen op die sites en YouTube doet het niet. YouTube geeft contine foutmelding: video kan momenteel niet worden afgespeeld. Op de overige sites staan de playbutton met een streep er door heen. Heb meerdere serie's en filmpjes geprobeerd

Ik heb het ook op m'n laptop en iPad geprobeerd, zelfde probleem. Kan dit verholpen worden? Mijn dank is groooot :)
~ Bonito La Risa ~
pi_132488268
Niet.

Geen idee hoe het hotel z'n internet beheerd. Misschien hebben ze wel streaming media geblokkeerd, ik zou het eens vragen bij de receptie als ik jou was.
pi_132488366
wat zei de speedtest? volgens mij zit iedereen op die wifi en is het te traag om te laden ofzo

[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2013 20:34:05 ]
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:41:55 #4
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_132488804
veel speciaals is het toch niet wat je wilt zien
ik zeg koop een broodje dönner
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_132490125
Receptie weet van niks, speedtest zegt Ping 367, download 1,39 :') maar op t begin was dat ook en heb begin dan ook 2 afleveringen kunnen kijken.

@basxt tja t gaat ook niet alleen om anime ook om andere YouTube filmpjes ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_132491651
RTMP protocol geblokt?
Probeer YouTube.com/html5
pi_132491661
met 1,4Mbit valt toch niet deftig te kijken?duurt het 30sec om een stukje te bufferen en gaat het constant happeren tussendoor in je serie. en dat is alleen maar als je constant dezelfde snelheid hebt iets wat bij publieke wifi's meestal niet het geval is.

doet deze het?: http://www.animefreak.tv/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')