Doe ik ook vaaaaak. Maar in winkels ben ik opgefokter, ik haat passen enz. Hier is het soms wel leuk om boel dingen te selecteren. Echt een verrassing als het thuis komt en mooi staat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom ga je niet gewoon in real langs de winkel?
Holy fucking crap! Ik wist niet dat ze zulke dure shit verkochten bij dat Zalandoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:52 schreef Inktvisch het volgende:
http://www.zalando.nl/ven(...)t-ve321g00q-802.html
wie betaalTTT?!
Zou wel willen hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Holy fucking crap! Ik wist niet dat ze zulke dure shit verkochten bij dat Zalando
Dan laat ik de acceptgiro wel thuis sturenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is dat jij niet mvr Drebin was anders had de pinpas, creditcard en alle andere varianten die het online shoppen mogelijk maken toch echt achter slot en grendel gegaan, in ieder geval tot ik thuis was.
Als de voorkant niet van zulk glimmend tokkiemateriaal was geweest, dan had ik hem betaalD voor jequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:07 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Zou wel willen hebbenik wil er lekker exclusief bijlopen
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:09 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als de voorkant niet van zulk glimmend tokkiemateriaal was geweest, dan had ik hem betaalD voor je
Je hebt er in ieder geval het figuur voorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:10 schreef Inktvisch het volgende:
[..]ja beetje tokkie idd. Maar ik vind hem wel apart ogen volgens mij staat het best mooi als je hem aan heb.
Maar wil eigenlijk eens een iets langere jas.
Inktvisch is mevrouw Debrin?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is dat jij niet mvr Drebin was anders had de pinpas, creditcard en alle andere varianten die het online shoppen mogelijk maken toch echt achter slot en grendel gegaan, in ieder geval tot ik thuis was.
Inktvisg is de DOCHTER van Frankquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:12 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Inktvisch is mevrouw Debrin?
Hoe oud ben je, Frank?
Ja voor te lange jassen niet iddquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:10 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je hebt er in ieder geval het figuur voor*aardig is vandaag*
Het is zo dat die post van mij vol staat met allerlei slordige taalfouten maar je toch duidelijk lezen dat het mevr. Drebin niet is.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:12 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Inktvisch is mevrouw Debrin?
Hoe oud ben je, Frank?
Ik wil alles!!!!!!!!! elke dag meer en meer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik vraag me af hoe dat hersensysteem van onze TS werkt. Volgens mij gaat dat van: "O, nee fuck mijn uiterlijk", naar "ik wil aandacht" naar "ik wil kleding" naar "klagen over mijn leven". Was mijn hersensysteem maar net zo complex
Aansteller. Staan best mooie dingen tussen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:14 schreef Roces18 het volgende:
h&m is voor de echte paupers en hipsters. Tering wat een rommel verkopen ze daar zeg.
Jezus christus val je op mannen ofzoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:45 schreef Inktvisch het volgende:
Deze jas zag ik gister hoe ik aan shoppen was
[ afbeelding ]
ik dacht een leuk ''erbij'' jasje. Maar toen ik de prijs zag dacht ik FUCK lama.
elk jaar een nieuwe kopen lijkt me ook erg overdreven. Kijk, dat jij bij de H&M voor dertig euro een winterjas koopt, oke. Maar als ik er een van 200 euro koop , doe ik dat niet elk jaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:15 schreef Inktvisch het volgende:
Jij loopt vast 3 jaar in de zelfde winterjas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |