ja hoe?quote:
echt hé.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:43 schreef CherryOnTop het volgende:
Sowieso, Windows 8....Ik dacht ik ga even door dat installatieproces op de nieuwe laptop en dan kan ik weer aan het werk. Nou, dat was dus niet het geval.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
hebben ze tijdelijk weggehaald geloof ik omdat die ne update nie altijd goe werkte
Alleen de RT-versiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
hebben ze tijdelijk weggehaald geloof ik omdat die ne update nie altijd goe werkte
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:44 schreef Saekerhett het volgende:
8.1 werkt wel leuk, alleen te belachelijk voor woorden dat je na de installatie per se zo'n Microsoft-account moet hebben () om te voltooien. Flikker op, dat wil ik helemaal niet
Dus maar tijdelijk ingelogd en daarna weer overgeschakeld naar een lokaal account.
vertel je me nou dat ik al 3 uur met een update bezig ben die ik niet kan gebruiken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:44 schreef Saekerhett het volgende:
8.1 werkt wel leuk, alleen te belachelijk voor woorden dat je na de installatie per se zo'n Microsoft-account moet hebben () om te voltooien. Flikker op, dat wil ik helemaal niet
Dus maar tijdelijk ingelogd en daarna weer overgeschakeld naar een lokaal account.
Maak gewoon effe zo'n tijdelijk gratis account aan, je hoeft er niks mee te doen verder. Welke achterlijke gladiool bij Microsoft dacht dat dit een goed idee zou zijn?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
vertel je me nou dat ik al 3 uur met een update bezig ben die ik niet kan gebruiken?
Nee, rechtsklik op de startknop, één na laatste optie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:52 schreef KomtTijd... het volgende:
(computer afsluiten is nu nóg beter verstopt?).
Ik heb het zonder zo'n account voor elkaar gekregen, schijnbaar kun je het negeren of zo. Direct weer in mijn lokale account terecht gekomen. Soms moet je even aanhouden en zeggen dat je het echt niet wilt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:44 schreef Saekerhett het volgende:
Ik kon het ook niet voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb alle knopjes, tekst, logo's e.d. aangeklikt, maar het kon niet zonder.
Misschien had ik ze allemaal ook moeten rechtsklikken?
Het is al net zo gebruiksvriendelijk als Windows 8 hoor ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Godvertetyfys. Is dat ding na anderhalf uur eindelijk klaar met downloaden, wil je terug naar je bureaublad, klik je mis om zo'n tyfusgesture, installatie geannuleerd en mag weer helemaal overnieuw beginnen
Dat vraag ik me ook af van die touch-interface op een desktop.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maak gewoon effe zo'n tijdelijk gratis account aan, je hoeft er niks mee te doen verder. Welke achterlijke gladiool bij Microsoft dacht dat dit een goed idee zou zijn?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:08 schreef Q. het volgende:
Ik heb ook mijn OS geupgrade deze week. Van Mountain Lion naar Mavericks. Ik moest een paar keer Next klikken en dat was het.
Je kunt nu anders direct doorstarten naar de desktop en dan hoef je dat nieuwe startscherm helemaal niet meer te gebruiken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af van die touch-interface op een desktop.
Ik moet thuis Ubuntu 13.10 nog even doen, zal ook ongeveer daar op neerkomen schat ik zo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:08 schreef Q. het volgende:
Ik heb ook mijn OS geupgrade deze week. Van Mountain Lion naar Mavericks. Ik moest een paar keer Next klikken en dat was het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |