abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132509993
Het is in strijd met de algemene voorwaarden en dat is natuurlijk heel iets anders dan "illegaal". Er is geen wet die het delen van je internet verbiedt. Stelletje fatsoensrakkers hier....
pi_132510563
Neem alleen een telefoon abbonement bij je kabelaar. Aangezien dat voip is kun je gewoon gratis internetten. Genoeg voor mail en websites, niet voor filmpjes.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_132512215
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:26 schreef xzaz het volgende:

[..]

Lees jij de kleine letters niet?
I doe niet aan kleine lettertjes, als ze iets niet willen moeten ze dat gewoon duidelijk vermelden.
als ik mijn draadloos netwerk deel komen ze er nooit achter. Anders kan je ook doen alsof je neus bloed. ja heb buurman een keer m'n ww gegeven want wou met mobiel ff op inet.

verder zou ik het nooit doen, maar dat is een ander verhaal.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 14:10:02 #29
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132512274
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 14:08 schreef spoorrails het volgende:

[..]

I doe niet aan kleine lettertjes, als ze iets niet willen moeten ze dat gewoon duidelijk vermelden.
als ik mijn draadloos netwerk deel komen ze er nooit achter. Anders kan je ook doen alsof je neus bloed. ja heb buurman een keer m'n ww gegeven want wou met mobiel ff op inet.

verder zou ik het nooit doen, maar dat is een ander verhaal.
Jij doet niet aan kleine lettertjes maar je internet aanbieder wel ;)

En je ww delen van je WIFI met internet is één, maar daar dan nog eens geld voor vragen is twee.
pi_132514232
quote:
5s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:53 schreef outcast_within het volgende:
Ik zie dat snelheden altijd maar sneller worden, maar waarom wordt het niet goedkoper?
Ik zou wel een onbeperkt adsl (4mb down, 1mbup) internet hebben voor een 10'tje per maand
Dat is er wel maar dan moet je even naar buiten en kun je het verder helemaal gratis krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')