Hallon juffrouw Crack_quote:
Vertel. Was ze knap?quote:
Geen ruzie maken maar gewoon super volwassen (en schijtirritant) rustig blijvenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:06 schreef Toto69 het volgende:
Heb het wel weer gehad in NLnu alweer gezeik met m'n ouders. Zo lief doen over internet en nu alweer gaan lopen zeuren dat ik werk moet zoeken. Eh, werk? Ik kan niet eens bewegen met deze kutbende.
Joh, ik zeg er amper wat op. Ik heb hier geen eens zin meer in, ga zo wel naar bed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen ruzie maken maar gewoon super volwassen (en schijtirritant) rustig blijven.
Ja ze is erg mooiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vertel. Was ze knap?Is ze je type? Moesten jullie veel lachen? Woont ze eigenlijk dichtbij? Gingen jullie naar dierentuin Emmen en zo ja; deden de aapjes weer normaal? Is ze groter dan jou? Wat voor ijsje gingen jullie elkar voeren? Hebben jullie gezoend of kusjes uitgewisseld? Wat voor type is het, wat voor schoenen draagt ze? Hoe lang is het al uit met der ex, of heeft ze geen ex? Wat voor opleiding doet ze? Wat vond ze van jou?
TELL ME EVERYTHING![]()
Kusjes. Waar woonde jij ook al weer nou?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Joh, ik zeg er amper wat op. Ik heb hier geen eens zin meer in, ga zo wel naar bed.
En daar blijf ik.
Almelo, helaas.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kusjes. Waar woonde jij ook al weer nou?
Oh, klinkt allemaal super leuk!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja ze is erg mooi, ze is heul wel mijn type, omdat we elke keer in een deuk lagen
Ze woont vlakbij Zwolle, dikke prima dus
De aapjes waren wel uit hun doen, ze vroegen wanneer jij weer terug zou komen
(de bavianen zijn al wel weer een tijdje rustig hoor)
Ze is niet zo groot als mijOngeveer 1.70 ( ik ben 1.85 )
Ik had een bananenijsje, zij pistache![]()
Gezoend
Type: iemand die van lachen houdt, goede muziek en een film onder een dekentje
Ze draagt vans
Met haar ex is het al een jaar ofzo uit
Ze doet nu Havo4 voor de 2e keer.
Mij vond ze ook erg leuk had ik het idee![]()
Status: een gedichtje voor haar aan het schrijven
Nee, geen super hartstochtelijke en slijmerig gedichtje, maar gewoon een redelijk neutralequote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, klinkt allemaal super leuk!
Ja ik dacht ik ga niet meer terug naar die aapjes. Zitten al met zn allen op zo'n klein rotsblokje. Wist je dat Tcjoskie en ik ook ooit in Emmen waren en toen gingen we met mannetje praten en toen zei mannetje 'ik moet de ratten nog eten geven, willen jullie mee?" en toen gingen we ratten eten geven HIHAHO. Dus eigenlijk zat ik in de rattenriool-kooidingshit
Oh, ga je dat gedichtje ook naar der sturen? Niet te snel slijmen en shit hoor, worden meisjes bang van. Of alleen ik, dunno
Met een leuk meisjequote:
dankquote:
Halloquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, geen super hartstochtelijke en slijmerig gedichtje, maar gewoon een redelijk neutrale
Heldinquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo
Ik vind je leuk
met jou lag ik echt in een deuk
Je zoent erg goed
dat gaf mij ook weer moed
Mooi vind ik je ook
Dat bracht mijn hersentjes helemaal over de kook
Ik ben over mn oren op jou
Hopelijk zie ik je weer gauw!
Ik zou het ook niet doen, maar dat meisje is 16 he, dat is andere koekquote:
Mja, het komt een beetje hopeloos en onderdanig over denk ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, maar dat meisje is 16 he, dat is andere koek
Maar via gedichten uit ik vaak mijn gevoelensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik ben hopeloos,quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Mja, het komt een beetje hopeloos en onderdanig over denk ik.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar via gedichten uit ik vaak mijn gevoelensJa, dat is prima maar ze hoeft toch niet meteen alle fijne kneepjes van je te weten!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar via gedichten uit ik vaak mijn gevoelensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be a man...quote:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |