Als het klikt, klikt het.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:17 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Daarom haha..En daarbij vind ik het sowieso (persoonlijk) niet cool om via een forum te daten enzo haha..
Ja, dat is misschien wel zo. Maar al zou ik single zijn, dan heb ik nog wel een kind haha..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het klikt, klikt het.
true truequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het klikt, klikt het.
lekker hoorquote:
Ik neem het kind wel op de koop toequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:18 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien wel zo. Maar al zou ik single zijn, dan heb ik nog wel een kind haha..
Jaa hahaha.. nomnomnomquote:
Ja, als het toch maar om een keertje neuken gaat wel ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik neem het kind wel op de koop toe
ben jij er zo 1quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:20 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Jaa hahaha.. nomnomnom
[..]
Ja, als het toch maar om een keertje neuken gaat wel ja.
Daar gaat het bij mij eigenlijk nooit omquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:20 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Jaa hahaha.. nomnomnom
[..]
Ja, als het toch maar om een keertje neuken gaat wel ja.
Oh, dat valt me dan weer mee..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar gaat het bij mij eigenlijk nooit om
Je kan teruglezen, of mijn samenvatting:quote:
hankt maar net van de man af denk ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:21 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar de mannen wel..
OOOOOOOOOHquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan teruglezen, of mijn samenvatting:
Ze hebben dus de dierentuin verkend en elkaar ijsjes gevoerd en volgende week spreken ze weer af
Haa ?quote:
dank voor het schrijven van een samenvattingquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan teruglezen, of mijn samenvatting:
Ze hebben dus de dierentuin verkend en elkaar ijsjes gevoerd en volgende week spreken ze weer af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |