wie t hardst stinkt bedoel je??quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niets specifieks, maar spelletjes kan op veel manieren
Volgens mij ben je bij de vertaling van CRV blijven hangen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wie t hardst stinkt bedoel je??
gewoon je werk en dromenquote:
gekkiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Volgens mij ben je bij de vertaling van CRV blijven hangen.
Playboy - WC jongen
Playboy- Speeljongen
bunnyquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gfgoed dat je er bent de rest kakt een beetje in hahaha
quote:
ben druk jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gfgoed dat je er bent de rest kakt een beetje in hahaha
zit me voor te bereiden op vrijdagavond, mails te sturen aan mijn huidige werkgever dat ie met info over de brug moet komen, WF-en, Foken en jobs zoeken/solliciterenquote:
ik weet het mannen kunnen niet zo goed multitasken...sorry hoor het is jullie vergeven...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
zit me voor te bereiden op vrijdagavond, mails te sturen aan mijn huidige werkgever dat ie met info over de brug moet komen, WF-en, Foken en jobs zoeken/solliciteren
hondaquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
playboy ik zou niet durven... dat weet je toch
wij WETEN dat we het niet kunnen....Vrouwen DENKEN dat ze het kunnenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik weet het mannen kunnen niet zo goed multitasken...sorry hoor het is jullie vergeven...
Wij doen dingen gewoon goed. Vrouwen doen veel half of te langzaamquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
wij WETEN dat we het niet kunnen....Vrouwen DENKEN dat ze het kunnen
pfff ik ben aan het tv kijken, spel aan spelen, foken, dag indeling aan het maken en aan het socializen + ik denk ook nog es na...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
wij WETEN dat we het niet kunnen....Vrouwen DENKEN dat ze het kunnen
en alles doe je maar halfquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
pfff ik ben aan het tv kijken, spel aan spelen, foken, dag indeling aan het maken en aan het socializen + ik denk ook nog es na...
hallo, ik post het laatste uur hier het meest en het snelst hoor...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wij doen dingen gewoon goed. Vrouwen doen veel half of te langzaam
En maar zeuren dat ze moeite hebben met carrière maken
Nou dat denken haalt ze volgens mij maar 25% hoorquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
pfff ik ben aan het tv kijken, spel aan spelen, foken, dag indeling aan het maken en aan het socializen + ik denk ook nog es na...
quote:
ik ben net pas hierquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hallo, ik post het laatste uur hier het meest en het snelst hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |