Ik ben nu toch thuis???quote:
Mensen zijn vies? Of snap ik je nu niet?quote:
niet mensen... die spelletjes...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mensen zijn vies? Of snap ik je nu niet?
Een beetje spelen kan best leuk zijn hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet mensen... die spelletjes...
jij liever dan ik... zelfs voor mij is er een grens...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een beetje spelen kan best leuk zijn hoorEn soms een beetje vies maar dat moet kunnen, daar is de douche voor uitgevonden
bodypainten met uitwerpselen gaat te ver ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jij liever dan ik... zelfs voor mij is er een grens...
Ik ben wel benieuwd wat voor spelletjes je dan in gedachten hebt hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jij liever dan ik... zelfs voor mij is er een grens...
VEEEl te ver...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:41 schreef crv het volgende:
[..]
bodypainten met uitwerpselen gaat te ver ?
wil je niet weten, wat ik nu in gedachten heb... te vies voor woorden...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor spelletjes je dan in gedachten hebt hoor
ik stond in de ICE (trein) in het gangpad te wachten tot we in basel aankwamen en er stond iemand TE dicht op me (bodycontact)quote:
is ook niet mijn ding hoorquote:
Blijkbaar...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wil je niet weten, wat ik nu in gedachten heb... te vies voor woorden...
jakkieeeeee had je wel gelijk meer ruimte cker...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
ik stond in de ICE (trein) in het gangpad te wachten tot we in basel aankwamen en er stond iemand TE dicht op me (bodycontact)en als ik ergens een bloedhekel aan heb (tenzij het een bloedmooie vrouw is) is het dat wel. dus heb ik een scheet gelaten
gister deed ik koffie met een brunette en een blondequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik ben nu toch thuis???ik wilde ook met die brunette lunchen....
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jakkieeeeee had je wel gelijk meer ruimte cker...
wakker worden WOK, je droomt weerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gister deed ik koffie met een brunette en een blonde
wat had jij in gedachten dan??quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Blijkbaar...
Ik had minder vieze dingen in gedachten denk ik
maak me maar weer jaloers...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gister deed ik koffie met een brunette en een blonde
Niets specifieks, maar spelletjes kan op veel manierenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |