uhhh wat voor dier is een playboy dan??quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik dacht dat we zoveel mogelijk dieren met seks en geslachtsdelen aan het combineren waren
Een mensquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhh wat voor dier is een playboy dan??
vandaag met een brunette van 28 gelunchedquote:
quote:
i dont know?? Solliciteren???quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:22 schreef crv het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zo weinig op fok zit.....
yep, het is een verschrikkelijk moeilijke keuze. slap ook weinig/slecht. Daarnaast zit ik bij de klant ook tegen de release aan dus ook druk. geweldige situatiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lastig hoor.. en fijn als het de verzekering oplost maar als je het geld van de verzekering dan weer kwijtraakt op je salaris schiet je ook niet op, 25%thefuck..
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vandaag met een brunette van 28 gefucked
[..]iets met kat en spek
zie je dat je het wel weetquote:
met een wc fettish ?quote:
en dan nodig je mij niet eens uit???quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vandaag met een brunette van 28 gelunched
[..]iets met kat en spek
jij zit steeds op texelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
en dan nodig je mij niet eens uit???jammer hoor....
Het begint te lopenquote:
Hmmquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
yep, het is een verschrikkelijk moeilijke keuze. slap ook weinig/slecht. Daarnaast zit ik bij de klant ook tegen de release aan dus ook druk. geweldige situatie
Geen grapje hoorquote:
Nee een speelziektequote:
Huisarrest ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
helemaal niet... zit al 2 maand gewoon thuis
doe niet zo vies joh....quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
HmmZal blij voor je zijn als het achter de rug is en je weer verder kan.
[..]
Geen grapje hoor
[..]
Nee een speelziekte
dankquote:
das jammerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
teveel werk.. dus geen tijd om naar texel te gaan...
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
.. dus geen tijd om naar texel te gaan...
ja, wat is het nou?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
en dan nodig je mij niet eens uit???jammer hoor....
Vies?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |