Alsof ik een PSVer serieus neem die niet reageert in m'n Willy van der Kuylen-fan-topic.quote:
Dit is geen grap.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:06 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Ik heb je op leukere grappen kunnen betrappen, tong.
Uh, oke. 95% van je topics zijn kut. Mag best gezegd worden lijkt me.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ik een PSVer serieus neem die niet reageert in m'n Willy van der Kuylen-fan-topic.
Serano scoort nooit, als die voor het doel komt mag je dat niet meetellen als mogelijk doelpunt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:11 schreef tong80 het volgende:
Gisteren had het al 1-4 moeten zijn trouwens. Frank de Boer verwoordde het goed.
Ik zocht naar een plaatje met 5-0. Kon het helaas niet vinden.
Thuis gaan die ballen er wel in. En dan doel ik niet op Jort Kelder.
Ik zie jou nooit ergens anders dan in VBL.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uh, oke. 95% van je topics zijn kut. Mag best gezegd worden lijkt me.
Net alsof de rest relevant is. Alles draait om voetbal natuurlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie jou nooit ergens anders dan in VBL.
Kom je er wel eens buiten.
Vorig jaar nog door de mods gekozen tot VBLer van het jaar. Door een Feyenoorder onder andere.
Watereus scoorde ook nooit. Was als matige doelman wel keeper van PSV. Hoeveel interlands heeft ie gespeeld ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Serano scoort nooit, als die voor het doel komt mag je dat niet meetellen als mogelijk doelpunt.
Ja, jouw hobby is om altijd offtopic te gaan. Ook knap natuurlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Watereus scoorde ook nooit. Was als matige doelman wel keeper van PSV. Hoeveel interlands heeft ie gespeeld ?
Ajax heeft een reservekeeper die gewoon een cap krijgt.
Trouwens, mij zie je nooit trollen in wedstrijdtopics van PSV, Feyenoord of andere zogenaamde topclubs.
Ieder zijn hobby.
Nattuurlijk is de rest bijzaak. Maar je moet ooit je blik veruimen anders wordt je wereldbeeld wel erg klein.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Net alsof de rest relevant is. Alles draait om voetbal natuurlijk.
Voorbeelden graag.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, jouw hobby is om altijd offtopic te gaan. Ook knap natuurlijk
In ieder topic die je aanmaakt. Maar je kan natuurlijk ook nog altijd jezelf gaan quoten. Blijft leukquote:
Jouw hobby is dan dus om je op een zo debiel mogelijke manier te laten zien in VBL? Dat is nog veel knapper.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, jouw hobby is om altijd offtopic te gaan. Ook knap natuurlijk
Jouw hobby is dus om iedere jeugdspeler van Ajax te hypen? Dat is nog veel knapper.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jouw hobby is dan dus om je op een zo debiel mogelijke manier te laten zien in VBL? Dat is nog veel knapper.
Dat was mijn vraag niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In ieder topic die je aanmaakt. Maar je kan natuurlijk ook nog altijd jezelf gaan quoten. Blijft leuk
Ja en vervolgens begin je over hele andere clubs en spelers. Maar dat je dat zelf niet door hebt, zegt al genoeg natuurlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag niet.
Geef eens voorbeelden van dat ik altijd of topic ga. Ik open fan-topics over Coen Moulijn, Romario en Willy van de Kuijlen als Ajacied.
Nee, probeer het nog een keer. En ik ga maar weer voordat je me weer urenlang gaat spammen in DM om uitleg.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jouw hobby is dus om iedere jeugdspeler van Ajax te hypen? Dat is nog veel knapper.
Geef eens voorbeelden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jouw hobby is dus om iedere jeugdspeler van Ajax te hypen? Dat is nog veel knapper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |