Bedankt. We vinden licht in de duisternis door allen samen te komen en te herdenken. We dringen er dan ook op aan om 23 oktober uit te roepen tot Archibalddag. De D'66 ligt nog wat dwars, maar we komen er wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:46 schreef PierreTT het volgende:
Een waardig afscheid. De muziek doet het hem.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:00 schreef Fylax het volgende:
Ik kende Archibald niet, maar sterkte in deze moeilijke tijden.
Oke, *agenda noteerd*quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:49 schreef Moira. het volgende:
Dank voor uw medeleven. Archibald zou het gewaardeerd hebben. In overleg met zijn naasten zullen wij 23 oktober a.s. wellicht een herdenkingsceremonie houden voor onze Archibald.
Wauw, ik moest even een traantje wegpinkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:10 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Archibald, ik heb je nooit gekend, maar we zullen je niet vergeten.
Jouw geur hangt nog in de lucht
Herinnering drijft ergens in een zee
Je bestaan verloor kleur tot ze verwelkt
Mijn hart verdrinkt, het leven brokkelt af.
Je hebt levensreis gemaakt, eenzaam
maar niet alleen, altijd iemand in de buurt
Wat er dan nog overblijft, is een traandruppel
Een laatste zoem ontsnapt van jouw zwarte gezicht.
Lieve Archibald, vlieg maar rustig weg
Gericht naar hemel, slaak een diepe zucht
Vleugels voelen de tederheid van de wind aan
En mijn verdriet verspreidt zich, op zoek naar jou.
Ik zou zeggen.. allemaal uitprinten in Posterformat.. en op de raam plakken.... Dit zal en moet een gedenkdag worden. Niets ten nadele van Moira.... dit komt vaker voor, je staat er zo vaak niet bij stil.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wauw, ik moest even een traantje wegpinkenJe verwoord precies zoals ik het voel.
Bedankt voor jullie steunbetuigingen. Het helpt om het een plekje te kunnen geven. Ik heb een poster die jullie kunnen gebruiken om komende vrijdag Archibalds 2e sterfdag te herdenken.
[ afbeelding ]
Jawel, maar een herdenking die ik dacht dat ie zou komen is niet geweest? Of is het in het geheim gehouden?quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:11 schreef SchavuitPiet het volgende:
Ik las mijn eigen post terug, dacht huh woensdag 23 Oktober
Dacht dat ik gek raakte
Is het 2013..
Wat is er aan de hand, is die nog niet begraven
hallo ..quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 06:35 schreef Peunage het volgende:
Alleen de eclte eckte close vrienden waren uitgenodigd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |