Ik had mijn pak niet bij me, en Archibald heeft dat niet gewild.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:21 schreef datismijnmening het volgende:
Die toespraak![]()
Waarom was je trouwens niet in pak![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, volgens mij ook niet... ooit een vlieg in kleren gezien?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had mijn pak niet bij me, en Archibald heeft dat niet gewild.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:44 schreef kimmyking het volgende:
Dit topic,
Rust zacht Archi...
#ripArchi
Bedankt voor je medelevenquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:00 schreef Plasticzakje het volgende:
Rip, Archi....
Hier het verhaal van de dood van een goede vriend...RIP ClaraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Bedankt. We vinden licht in de duisternis door allen samen te komen en te herdenken. We dringen er dan ook op aan om 23 oktober uit te roepen tot Archibalddag. De D'66 ligt nog wat dwars, maar we komen er wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:46 schreef PierreTT het volgende:
Een waardig afscheid. De muziek doet het hem.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:00 schreef Fylax het volgende:
Ik kende Archibald niet, maar sterkte in deze moeilijke tijden.
Oke, *agenda noteerd*quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:49 schreef Moira. het volgende:
Dank voor uw medeleven. Archibald zou het gewaardeerd hebben. In overleg met zijn naasten zullen wij 23 oktober a.s. wellicht een herdenkingsceremonie houden voor onze Archibald.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |