Omdat dit verhaal mij aardig diep geraakt heeft wil ik dit wel voor jullie doen. Ik ben professioneel rouwkaartmaker, en dit krijgen jullie helemaal gratis.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:47 schreef Moira. het volgende:
De drukker van onze rouwkaarten heeft aangegeven geen rouwkaarten te willen drukken voor onze Archibald
Is er iemand die voor Archibald wellicht een mooie rouwkaart zou kunnen painten?
Ik heb wenend een blik bier open getrokken en vol lof en met tranen in mijn ogen geniet ik van dit mooie gebaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat dit verhaal mij aardig diep geraakt heeft wil ik dit wel voor jullie doen. Ik ben professioneel rouwkaartmaker, en dit krijgen jullie helemaal gratis.
[ afbeelding ]
Het was een geendagsvliegquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:37 schreef humorduck28 het volgende:
Hoeveel dagen was Archibald de vlieg?
Ik had mijn pak niet bij me, en Archibald heeft dat niet gewild.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:21 schreef datismijnmening het volgende:
Die toespraak![]()
Waarom was je trouwens niet in pak![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, volgens mij ook niet... ooit een vlieg in kleren gezien?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had mijn pak niet bij me, en Archibald heeft dat niet gewild.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:44 schreef kimmyking het volgende:
Dit topic,
Rust zacht Archi...
#ripArchi
Bedankt voor je medelevenquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:00 schreef Plasticzakje het volgende:
Rip, Archi....
Hier het verhaal van de dood van een goede vriend...RIP ClaraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |