Dat wil ik niet perse, maar ik ben hier opgegroeid en ik merk dat mijn manier van denken sneller overeenkomst met een meisje dat ook hier is opgegroeid.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:32 schreef lurf_doctor het volgende:
TS, waarom wil je een witte chick?
Meen je dit echt of loop je een beetje te trollen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:32 schreef Chloroform het volgende:
Ja klopt. Blanke vrouwen doen het alleen voor the D. Niet voor een relatie.
Nee, natuurlijk meen ik dat niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:41 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Meen je dit echt of loop je een beetje te trollen?
Ja,dit weet ik ook wel. Maar misschien kan ik een beeld krijgen van hoe de vrouwen hier op fok erover denken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:33 schreef Fok-it het volgende:
Verschilt toch per persoon man. Zullen vast blanke meisjes zijn die op donkere mannen vallen.
Ja, snap ik, maar ik mag wel vragen om te kijken hoe andere mensen erover denken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk meen ik dat niet.
Er zijn geen vaststaande regels om te bepalen wat voor mannen vrouwen wel of niet willen daten. Snap je zelf hopelijk ook wel.
Indo zie ik ook niet echt als donker. Meer getint.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn zus is overigens getrouwd met een Indo.
Nou het is eigenlijk heel simpel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:45 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar ik mag wel vragen om te kijken hoe andere mensen erover denken.
TS is een antilliaan, dat vind ik best vergelijkbaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Indo zie ik ook niet echt als donker. Meer getint.
Natuurlijk mag dat. Maar als een meisje (blank of niet) jou niet wil omdat je donker bent, ben je sowieso beter waard.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:45 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar ik mag wel vragen om te kijken hoe andere mensen erover denken.
Nou ik denk dat het toch iets anders ligt, zie mijn eerdere post.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:52 schreef Gwniemand het volgende:
Veel blanke meisjes vinden negers/creolen heel aantrekkelijk (voor de seks).
Verder is het natuurlijk een kwestie van smaak en je persoonlijkheid speelt ook een rol.
Lekker overzichtelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:32 schreef Tja..1986 het volgende:
Ja, alle blanke meisjes zijn het zelfde, net zoals alle negers op zwarte piet lijken...
Hoe kan het toch dat mensen zo in hokjes denken?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:51 schreef Godshand het volgende:
Maarja, echt blank bestaat toch niet. Vaak is het ook licht halfbloed..
Die zijn er wel, maar allemaal?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:52 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]genoeg mensen die gewoon blank zijn hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop