Ja. En als hier niets uit komt dan leg ik 'm wel ergens weg of hang ik 'm voor de sier op.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:59 schreef nutoj het volgende:
dus je kunt kiezen tussen 200 euro mogelijk kapotsleutelen of 150 euro investeren
Zou je denken ja? Ik heb de mijne ook zo van Ebay gehaald en je wil niet weten wat er nog aan verzendkosten en importheffingen-onzin bij komt. Heb kaal voor de klok nog minder betaald (120 dollar als ik het goed heb).quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:07 schreef Woelwater het volgende:
Oh, en 200 euro![]()
Voor de reparatiekosten heb je gewoon een nieuwe.
Zag pas later dat dat ding uit Amerika moet komen, dan gaat het inderdaad al snel richting de 200, my bad.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Zou je denken ja? Ik heb de mijne ook zo van Ebay gehaald en je wil niet weten wat er nog aan verzendkosten en importheffingen-onzin bij komt. Heb kaal voor de klok nog minder betaald (120 dollar als ik het goed heb).
Jij zag het tenminste nog, ik had die veiling gewonnen (quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:12 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Zag pas later dat dat ding uit Amerika moet komen, dan gaat het inderdaad al snel richting de 200, my bad.
Contactspray is voor elektronische zaken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
of contactspray, daar hoor ik een aantal handige kennissen ook altijd hoog over opgeven.
bedankt voor de ophelderingquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:23 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Contactspray is voor elektronische zaken.
Ja, met de secondewijzer op 10 voor. Minutenwijzer lijkt er niet veel mee te maken te hebben. Heb iig een paar offertes opgevraagd bij andere toko's in de buurt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:23 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Contactspray is voor elektronische zaken.
Blijft de klok altijd op ongeveer hetzelfde punt hangen? Als dat zo is kan WD 40 helpen omdat er dan misschien iets stroef loopt.
Graag gedaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
bedankt voor de opheldering
Is wel het punt waar een wijzer het meeste last heeft van de zwaartekracht als de klok aan de muur hangt. Kan je bij het loopwerk komen? Klein drupje naaimachine olie helpt misschien al.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, met de secondewijzer op 10 voor. Minutenwijzer lijkt er niet veel mee te maken te hebben. Heb iig een paar offertes opgevraagd bij andere toko's in de buurt.
Geen idee, ik denk dat 'ie toch eens nagekeken moet worden. Maar niet voor 150 euro.quote:
300 euquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:53 schreef Skv het volgende:
Offerte ontvangen van een andere toko van 300E. Hoe fucking moeilijk kan het zijn om een klok te servicen die nul complicaties heeft?
Echt kansloos inderdaad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |